22 Reacties

5 uur geleden

Ik ben vandaag alleen maar bezig geweest haar in slaap te krijgen…en uiteindelijk sliep ze van 2 tot 5 in de kinderwagen! Als we stilstonden werd ze direct wakker, dus mijn moeder en ik zijn beiden een flink stuk met haar gaan lopen. Hallelujah, ze kan het dus wel 🤣🤪

5 uur geleden

Ik hoop dat je wat aan deze tip hebt. Structuur bieden is nu heel belangrijk. Mijn zoon is 11 weken en huilde vreselijk veel. En erg veel wakker. Voedingstijden 7u/11u/15u/19u/23u Komt hij een half uur eerder dan de fles geven. Maar slaapt hij een half uur later nog, dan wakker maken. Knuffelen, oid en als hij slaperig wordt inbakeren en in bed leggen. Als hij huilt, gewoon even zo laten. Hij mag 15 min achter elkaar huilen. Stel dat hij na 10 min even stil is en later weer begint, gaan de 15 min opnieuw in. En dit mag 45 min aanhouden. Super lastig hoor. Ik doe echt de babyfoon uit en zoek even afleiding. Jeugdverpleegkundige zei erbij. Dat wanneer ze na een behoorlijke huilbui in slaap vallen, dat hij dan viel dieper slaapt. Dit zelf een geprobeerd en na een paar dagen echt al verschil. Hij lacht heel veel en brabbelt. Rust reinheid en regelmaat is het beste voor de kleintjes