11 Reacties

9 maanden geleden

Alpro?

9 maanden geleden

Volgens mij heb je van nestle plant based toetjes! Ik zal wel even naar het suiker gehalte kijken van die toetjes

9 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Alpro?
Ik heb gehoord dat soja voor die kleintjes nog niet zo goed is.

9 maanden geleden

Volgens mij heb je van nestle plant based toetjes! Ik zal wel even naar het ...
Ooh top k zal dr even naar kijken

9 maanden geleden

Deze!

9 maanden geleden

Deze!
Ooh top dankjewelll

9 maanden geleden

Zoontje had het ook. Kon wel tegen geiten- en schapenyoghurt. Dat is een kwestie van proberen helaas 🤷🏻‍♀️. En ze hebben bij bio winkels ook vaak kokos yoghurt. Soya zou ik inderdaad niet zomaar geven. Veel mensen zijn razend enthousiast maar het wordt door sommigen gezien als een fyto oestrogeen. Uit vrij directe kringen gezien dat het bij een man ook echt borstvorming geeft 🤷🏻‍♀️. Misschien gevoeligheid, misschien niet maar ik durfde het niet aan 🤣😅. O Ja en kleine beetjes. Onze 3-jarige is er overheen gegroeid 🙏🏽.. kan met mate nu koemelk producten eten. Hopelijk gaat het bij jullie ook zo ❤️‍🩹

9 maanden geleden

Bij de lidl kokosyoghurt! Maak smorgens vaak een papje van gepureerd fruit en wat kokosyoghurt, vindt ze heeeerlijk!!

9 maanden geleden

Bij AH hebben ze van hun eigen plantbased Terra lijn, een aantal alternatieven. Waaronder soja/amandel kwark, ook ongezoet. Ook kokosyoghurt. Jumbo heeft ook een haver variant.

9 maanden geleden

Kokosyoghurt is hier ook een hit, met of zonder wat fruit erdoor 🙂

9 maanden geleden

Kokosyoghurt 🤗 geven we hier ook bij kma