17 Reacties
2 jaar geleden
Yes! Voor als ik ongerust ben, dan kan ik ff snel naar het hartje luisteren.
2 jaar geleden
Ik heb ‘m ook.
Mijn VK raadt ‘m eigenlijk niet aan. Nu zeker niet, ben bijna 12 weken. Kan alleen maar stress opleveren als ik het hartslagje niet hoor, terwijl er niks aan de hand is waarschijnlijk zei ze tegen mij.
Dus hij zit nog mooi in de doos.
Ben nog aan het twijfelen of ik ‘m ga gebruiken.
2 jaar geleden
Reactie op ArankaRomy
Yes! Voor als ik ongerust ben, dan kan ik ff snel naar het hartje luisteren ...
Ik heb er 1 aangeschaft maar durf hem (nog) niet te gebruiken. Lees veel tegenstrijdige verhalen over stralingen e.d.. maar als het niet goed zou zijn dan zou het ook niet verkocht mogen worden, denk ik dan.
2 jaar geleden
Reactie op Sarina_88
Ik heb er 1 aangeschaft maar durf hem (nog) niet te gebruiken. Lees veel t ...
Snap ik. Ik heb een gekocht die niet schadelijk is voor de baby, dus veel minder geluidsgolven enzo
2 jaar geleden
Reactie op Lies26
Ik heb ‘m ook.
Mijn VK raadt ‘m eigenlijk niet aan. Nu zeker niet, ben bij ...
Ik heb het nog niet nagevraagd bij mijn vk, maar ik lees wel veel tegenstrijdige verhalen online. Ik ben 14 wkn dus het zou in principe gewoon kunnen, maar door die verhalen twijfel ik ook heel erg.
2 jaar geleden
Reactie op Sarina_88
Welke heb jij gekocht dan?
Bekijk Doppler baby - baby hartje monitor - fetal doppler - zwangerschapscadeau - inclusief Ultrasound gel - USB oplaadbaar op: https://www.bol.com/nl/p/doppler-baby-baby-hartje-monitor-fetal-doppler-zwangerschapscadeau-inclusief-ultrasound-gel-usb-oplaadbaar/9300000155684947?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp. Lees de productbeschrijving maar eens. Vandaar voor deze gegaan
2 jaar geleden
geluidsgolven zijn niet schadelijk, als ik jullie daar mee gerust kan stellen. mensen hebben verschillende meningen hoe een doppler werkt.. maar geluidsgolven zijn niet schadelijk 🥰
2 jaar geleden
nee. Een Doppler geeft schijnveiligheid. Ik heb bij de vorige zwangerschap meerdere keren minder leven gevoeld en dan vertrouwen ze ook niet op een doppler omdat dat gewoon niet genoeg zegt.
2 jaar geleden
Wij hebben ook een doppler. Vanaf 13 weken konden we het hartje vinden.
Wel goed zoeken soms hoor. Je kan ook af en toe je eigen hartslag horen maar die gaat een stuk trager dan van de baby dus dat verschil hoor je wel. 🥰
2 jaar geleden
Reactie op 19AM91
Deze heb ik ook gekocht en vind ik heel fijn. Het is zo leuk om even naar h ...
Jaaa leuk hè! Ik hoor bij deze ook schopjes 🥰