17 Reacties

2 jaar geleden

Heb ‘m wel in huis maar nog niet gebruikt!

2 jaar geleden

Yes! Voor als ik ongerust ben, dan kan ik ff snel naar het hartje luisteren.

2 jaar geleden

Ik heb ‘m ook. Mijn VK raadt ‘m eigenlijk niet aan. Nu zeker niet, ben bijna 12 weken. Kan alleen maar stress opleveren als ik het hartslagje niet hoor, terwijl er niks aan de hand is waarschijnlijk zei ze tegen mij. Dus hij zit nog mooi in de doos. Ben nog aan het twijfelen of ik ‘m ga gebruiken.

2 jaar geleden

Reactie op ArankaRomy

Yes! Voor als ik ongerust ben, dan kan ik ff snel naar het hartje luisteren ...
Ik heb er 1 aangeschaft maar durf hem (nog) niet te gebruiken. Lees veel tegenstrijdige verhalen over stralingen e.d.. maar als het niet goed zou zijn dan zou het ook niet verkocht mogen worden, denk ik dan.

2 jaar geleden

Reactie op Sarina_88

Ik heb er 1 aangeschaft maar durf hem (nog) niet te gebruiken. Lees veel t ...
Snap ik. Ik heb een gekocht die niet schadelijk is voor de baby, dus veel minder geluidsgolven enzo

2 jaar geleden

Reactie op Lies26

Ik heb ‘m ook. Mijn VK raadt ‘m eigenlijk niet aan. Nu zeker niet, ben bij ...
Ik heb het nog niet nagevraagd bij mijn vk, maar ik lees wel veel tegenstrijdige verhalen online. Ik ben 14 wkn dus het zou in principe gewoon kunnen, maar door die verhalen twijfel ik ook heel erg.

2 jaar geleden

Reactie op ArankaRomy

Snap ik. Ik heb een gekocht die niet schadelijk is voor de baby, dus veel m ...
Welke heb jij gekocht dan?

2 jaar geleden

Reactie op Sarina_88

Welke heb jij gekocht dan?
Bekijk Doppler baby - baby hartje monitor - fetal doppler - zwangerschapscadeau - inclusief Ultrasound gel - USB oplaadbaar op: https://www.bol.com/nl/p/doppler-baby-baby-hartje-monitor-fetal-doppler-zwangerschapscadeau-inclusief-ultrasound-gel-usb-oplaadbaar/9300000155684947?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp. Lees de productbeschrijving maar eens. Vandaar voor deze gegaan

2 jaar geleden

geluidsgolven zijn niet schadelijk, als ik jullie daar mee gerust kan stellen. mensen hebben verschillende meningen hoe een doppler werkt.. maar geluidsgolven zijn niet schadelijk 🥰

2 jaar geleden

Hi! Ik heb een placenta voor, werkt zo’n Doppler dan ook? Het lijkt mij namelijk dat het dan minder goed kan werken…

2 jaar geleden

nee. Een Doppler geeft schijnveiligheid. Ik heb bij de vorige zwangerschap meerdere keren minder leven gevoeld en dan vertrouwen ze ook niet op een doppler omdat dat gewoon niet genoeg zegt.

2 jaar geleden

Wij hebben ook een doppler. Vanaf 13 weken konden we het hartje vinden. Wel goed zoeken soms hoor. Je kan ook af en toe je eigen hartslag horen maar die gaat een stuk trager dan van de baby dus dat verschil hoor je wel. 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Koe1234

Hi! Ik heb een placenta voor, werkt zo’n Doppler dan ook? Het lijkt mij nam ...
Ja! Ik heb het zelfde en ik kan het goed horen met een doppler

2 jaar geleden

Ik heb de doppler van sensitest, kon het hartje al vanaf 10+5 vinden! Heb hem ook bij de vorige 2 zwangerschappen gebruikt 🤗

2 jaar geleden

Ik en ik gebruik hem regelmatig even ter bevestiging. Ik heb 4 kids maar ook 6 miskramen gehad dus zeker nu ik de kleine nog niet constant voel wil ik soms bevestiging dat het goed gaat.

2 jaar geleden

Reactie op ArankaRomy

Bekijk Doppler baby - baby hartje monitor - fetal doppler - zwangerschapsca ...
Deze heb ik ook gekocht en vind ik heel fijn. Het is zo leuk om even naar het hartje te luisteren 💖

2 jaar geleden

Reactie op 19AM91

Deze heb ik ook gekocht en vind ik heel fijn. Het is zo leuk om even naar h ...
Jaaa leuk hè! Ik hoor bij deze ook schopjes 🥰