15 Reacties

2 jaar geleden

Lijstje.nl!

2 jaar geleden

Hier ook fan van lijstje.nl Bij mijn eerste zoontje had ik tijdens de zwangerschap al een lijstje gemaakt. Die als baby genoemd. En na de geboorte de naam veranderd naar zijn naam Nu weer voor tijdens de zwangerschap 1 gemaakt met als naam baby

2 jaar geleden

Hier ook lijstje.nl

2 jaar geleden

Bedankt! Heb nu een lijstje op lijstje.nl gemaakt

2 jaar geleden

indd lijstje.nl🤪 maar misschien ook leuk om te delen wat jullie op het lijstje zetten? wij verwachten onze 2e dus hebben eigenlijk niets nodig, maar ik weet nog van de eerste dat er heel vaak de vraag kwam of we een lijstje hadden (die we toen niet hadden). ik kom nu niet veel verder dan: cadeaubonnen stuurwiel voor kinderwagen een zwart wit boekje wat je aan de rand van de box kan maken een kinderwagen boekje

2 jaar geleden

Reactie op LL13

indd lijstje.nl🤪 maar misschien ook leuk om te delen wat jullie op het li ...
Zo zit ik ook. Verwacht nu een tweede zoontje. En uitgerekend met de tweede verjaardag van ons zoontje. Dus ben enorm inspiratie loos

2 jaar geleden

Fundyfriend.nl

2 jaar geleden

Reactie op LL13

indd lijstje.nl🤪 maar misschien ook leuk om te delen wat jullie op het li ...
Misschien juist ervaringen vragen? Entree kaartje voor babyzwemmen Babyfloaten Babymassage? Entree voor plaatselijke dierentuin? Of een lekkere postpartum massage voor jezelf 😊

2 jaar geleden

Reactie op cloverrainbow

Misschien juist ervaringen vragen? Entree kaartje voor babyzwemmen Babyflo ...
Leuk inderdaad, belevenissen… Nog wat ander soort ideeën: -Ovenschotel/lasagne oid (zodat je een dagje niet hoeft te koken) -avondje oppassen -Pathé thuis-bon Ik heb zelf ook wel veel dingen die ik graag wil voor de baby, knuffeltjes, omslagdoeken etc. Ik hoop maar dat mensen straks vragen of ik wensen/een lijstje heb hahaha

2 jaar geleden

Reactie op cloverrainbow

Misschien juist ervaringen vragen? Entree kaartje voor babyzwemmen Babyflo ...
wat een goede ideeën! thanks!

2 jaar geleden

Reactie op LL13

wat een goede ideeën! thanks!
Zag toevallig ook nog voorbijkomen dat er af en toe babyconcerten worden gegeven in het concertgebouw. Geschikt van 0 tm 16 maanden. Kaartjes hiervoor ga ik zelf ook aan mijn lijstje toevoegen. Bijzondere belevenis lijkt me. https://www.concertgebouw.nl/concerten/511494-babyconcert-0-t-m-16-maanden

2 jaar geleden

Www.lijstje.nl Gebruiken wij ook al jaren met verjaardagen/kerst etc

2 jaar geleden

Ik ben een lijst bij pakske aan het maken voor kraambezoek. Je kan deze ook personaliseren, andere achtergrond. Fotos toevoegen. En een verhaaltje.

2 jaar geleden

Reactie op k345

Www.lijstje.nl Gebruiken wij ook al jaren met verjaardagen/kerst etc
Ja deze is erg fijn! Gebruiken wij ook

2 jaar geleden

Lijstje.nl & Voor ons 2de kindje willen we nu een donatie vragen voor het Goededoel en/of avondeten ipv een cadeau. Aangezien we toch alles in huis hebben.