10 Reacties
vorig jaar
Ik weet niet welke uit welke Maxi Cosi je twijfelt maar wij hebben voor de eerste maanden een Maxi Cosi Cabriofix. Daarna gaan we weer een Maxi Cosi Mica aanschaffen. Deze kan eigenlijk vanaf de geboorte maar we vinden dat die kleine baby’s er toch niet zo goed inzitten. Vaak is de ligstand niet zo liggend als echt enkel een autostoel groep 0.
vorig jaar
Reactie op Didiizzy
Ik weet niet welke uit welke Maxi Cosi je twijfelt maar wij hebben voor de ...
De maxi cosi pepple 360 of dubatti by britax romer babysafe pro. Daar deze beide 360 graden draaibaar zijn in de auto en ook beide een optie hebben tot helemaal plat te leggen. En indien kan beide ook met de gordel worden vastgemaakt, daar dit niet bij elke kan/mag
vorig jaar
Reactie op Daantjee3
De maxi cosi pepple 360 of dubatti by britax romer babysafe pro. Daar deze ...
Met beide heb ik helaas geen ervaring 😟
Wij hebben zelf niet voor de Pebble gekozen omdat wij de stoel + vervolg van de Pearl best duur vonden ten opzichte van de Cabriofix en daarna de Mica 360. Meegenomen in ons besluit dat wij een 360 optie voor de maxi cosi overbodig vinden omdat wij de maxi cosi altijd in zijn geheel de auto tillen en niet alleen de baby uit de maxi cosi. Mochten we wel vaak de baby uit de maxi cosi willen tillen waren we waarschijnlijk wel voor die optie gegaan.
vorig jaar
Bij hebben de Dubatti. Helaas kan ik je niet helpen met een goede uitleg. Ons gevoel bij de Dubatti was beter.
vorig jaar
Reactie op vriesm
Ik heb precies dezelfde twijfel gezien we voor de Dubatti kinderwagen gaan. ...
Ik heb uiteindelijk de dubatti by romer gekocht. Deze kan ook meerdere kinderwagens. Die van maxi cosi zit echt alleen vast aan het merk maxi cosi. Zelf heb ik namelijk een kinderwagen van joolz
8 maanden geleden
Reactie op Meer28
Wij hebben ook de dubatti by romer. Alleen rammelt en schud hij makkelijk o ...
Hey! Wij zetten net onze kinderwagen (joolz geo 3) in elkaar en ervaren dit ook. Hoe is dit bij jou afgelopen?
Dit kinderstoeltje kwam als package deal bij de kinderwagen, dus zou een goeie combi moeten zijn?
4 weken geleden
Reactie op Meer28
Wij hebben ook de dubatti by romer. Alleen rammelt en schud hij makkelijk o ...
Wij hebben daar ook last van. Ik vind het sowieso een beetje een rammelend gebeuren met deze autostoel. Ook vind ik dat ons dochtertje erg in elkaar gebogen erin zit. Ziet er heel oncomfortabel uit.