8 Reacties

8 maanden geleden

Hi! Hier ook een zijslaper, denk zat ze in deze positie gewoon het lekkerste ligt. Dat ze haar gezicht vrij heeft is het belangrijkste denk ik. En in principe is ze sterk genoeg om alles te kunnen 😊

8 maanden geleden

Hier ook een zij en buikslaper. Ik heb mij er nooit druk om gemaakt, ik lig ook liever op m’n zij dan de hele nacht op m’n rug 🤭

8 maanden geleden

Hier ook een zij slaper. Ik vind dit ook wel een beetje spannend, maar ik vertrouw er op dat ze sterk genoeg is. Mijn dochter is bijna 8mnd en kan ook al goed rollen en rechtop zitten.

8 maanden geleden

Mijne is ook 8 maanden en wil opeens op z’n zij slapen. Vreemd he? Eerst sliep hij urenlang stil op z’n rug. Ja ik denk dat je er niet heel veel aan kan doen, ze gaan toch een beetje hun voorkeurshouding aannemen

8 maanden geleden

Ons zoontje slaapt sinds een paar dagen ook voornamelijk op zijn zij/buik. Hij slaapt op het moment heel moeizaam, dus ik laat het maar. Zijn nekje lijkt me sterk genoeg en hij draait van zijn rug naar zijn buik en terug.

8 maanden geleden

Mijn kleine van 7 maanden slaapt ook vaak op haar zij nu. Zolang ze het rollen goed onder de knie hebben en ze niet ergens tussenkomen is het volgens mij niet gevaarlijk. (Je mag alleen geen waterdichte hoes gebruiken voor je matras.)

8 maanden geleden

Ons zoontje slaapt op alle manieren: rug, buik en zij. Vond en vind ik dit nog steeds heeeel spannend en eng. Maar hij draaide zichzelf telkens terug op buik als ik hem weer op rug legde 🤷🏻‍♀️. Dus toen heb ik het maar gelaten, hij slaapt zo beter. Maar hij kan wel goed omrollen en tijgeren/kruipen door het bed. Weet niet of het nou onzin is of niet: hebben wel zo’n extra topper die meer zou ademen zonder molton, dus alleen matrashoes erover. Dat geeft me toch enigszins een gerust gevoel

8 maanden geleden

Ik was eerst ook heel bang, mijne begon met 6 maanden wij hadden een owlet sok gekocht! Die meet de zuurstof en gaat af mocht er zuurstof te kort zijn. Moet zeggen mn zoontje is nu bijna 8 maanden en slaapt nog steeds op zn zeikant of buik maar het is altijd goed gegaan en de sok is ook nog nooit afgegaan! M’n zoontje kan pas sinds deze week zitten en kan nog niet kruipen