25 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Gwendovk
Ja zeker. Ontroostbaar! Ik kan alleen maar denken; meid wat wil je nou?! Be ...
Dit (pepti + indikken) doen wij ook sinds twee weken. We hebben er een heel ander kind voor terug gekregen 🥹. De hazenslaapjes overdag herken ik wel. Onze dochter is nu 9 weken en overdag slaapt ze idd ook kort. Later op de dag meer huilen, waarvan ik denk dat ze dan echt moe is.
2 maanden geleden
Al verandering bij jullie? Vorige week ging beter, de laatste dagen weer erg korte slaapjes en huilerig.. 😅
2 maanden geleden
Hier nog steeds maximaal drie kwartier achter elkaar tenzij ik haar bij me neem. Ze slaapt wel veel makkelijker in, soms zelfs ook in de wagen. Dat scheelt voor mij al qua ervaring. Ben begonnen met zo veel mogelijk slaapjes in bed, met een slaap ritueel en dat is wel helpend voor het in slaap vallen. Ze kan ook in haar eigen bedje nu in slaap vallen, dus dan komt het doorslapen denk ik vanzelf. Ze doet bij mij nu vaak twee slaapjes tussen de voedingen en dat gaat eigenlijk prima. Las dit artikel https://www.eindelijkslapen.nl/hazenslaapjes-baby-alles-over-korte-slaapjes/ en dat vond ik wel geruststellend. Ze is vrolijk tussendoor dus ze gaat vast weer langer slapen als ze daar behoefte aan heeft.. maar ik heb wel makkelijk praten omdat ze ‘s nachts vaak wel goed slaapt en geen voeding meer nodig heeft 😁
2 maanden geleden
Reactie op hope04
Hier nog steeds maximaal drie kwartier achter elkaar tenzij ik haar bij me ...
Wat goed om te horen!! Goed bezig!! Voed je dan om de 4u als ze 2 slaapjes doet tussen de voedingen?
2 maanden geleden
Reactie op JasBas2118
Wat goed om te horen!! Goed bezig!! Voed je dan om de 4u als ze 2 slaapjes ...
Nee, 3 uurtjes. Dus bijvoorbeeld om 10:00u eten. 10:30-11:25 slapen. Wakker tot 12:15. Slapen tot 13:00. Zoiets. Maar soms slaapt ze ook maar 30 minuutjes. Ik kijk vooral gewoon naar of ze moe is en als ze dat is dan doe ik t ritueeltje en is ze meestal zo weg. Dus dan denk ik. Oké blijkbaar ben je inderdaad moe. Vandaag zei t cb ook dat het heel normaal is die hazenslaapjes en dat zo lang ze blij is en goed groeit er geen reden is tot zorg 😊.