6 Reacties

vorig jaar

Bij ons 1e gedownload en veel gebruikt. Vond het super handig. Ga ik nu zeker weer gebruiken ☺️ het gaf ons gewoon een soort houvast? Alles wat er stond paste ook precies bij onze dochter. Kan natuurlijk toeval zijn..

vorig jaar

Ik vind zelf de hele term sprongetjes naar. Alles word naar mijn idee zo onder een vergrootglas gelegd als je daar op let. Sommige ouders in mijn omgeving kijken eerst de app in welke sprong hun kind zou zitten en gaan dan het naar het gedrag van hun kind kijken om dingen te koppelen aan een sprong. Hoe meer je er dan op let hoe meer het er ook is. Een kind is gewoon een kind en gaat fase’s door van slechter slapen, meer nabijheid etc. Ik vind het voor mezelf niet nodig daar altijd een verklaring voor te willen zoeken. Maar er zijn heeeel veel ouders die wel hier gebruik van maken. Dus doe vooral ook wat jij fijn vindt 😊. Zelf gebruikte ik alleen de baby+ app voor voedingen, luiers en soms handige tips en verder dit forum om soms eens wat op te zoeken omtrent ontwikkeling of te vragen.

vorig jaar

Wij hebben hem bij onze eerste wel gedownload. Er staan ook tips in wanneer en hoe je bepaalde uitdagingen kan aangaan. Dus hoe je je kindje kan uitdagen om wat nieuws te leren in welke fase. Dit is erg leuk om te doen.

vorig jaar

In het begin keek ik ernaar en toen niet meer😆. Ik dacht, het zal wel🤷🏽‍♀️

vorig jaar

Ik had hem wel gedownload maar heb er misschien een paar keer naar gekeken. Vond het neerkomen op : Je kind zit ongeveer nu in een sprong maar het kan ook een paar weken eerder of later zijn want geen kind is hetzelfde.

vorig jaar

Ooo zeker weten. Hier ook nog extra boek aangeschaft.