25 Reacties
2 dagen geleden
Hier bij de eerste (en nu de tweede) altijd gedaan. Heerlijk om even samen verder te kunnen slapen. Bij onze oudste ging het vanzelf over toen ze wat langer ging slapen en ze wil helaas helemaal nooit meeer even bij me slapen 😭
2 dagen geleden
Reactie op MelanieKr
Alsof ik het zelf had kunnen schrijven. Als we zelf nog een beetje door wil ...
Jaaa die heb ik ook gelezen haha!! Mijn gevoel zegt ook dat het vanzelf wel “goed” komt. Lekker van genieten nu dus ❤️ merk dat wij dan zelf ook veel vrolijker zijn haha, wat slaap doet met een mens he
één dag geleden
Samen slapen met onze kinderen is 1 van de meest natuurlijke dingen die er bestaan. Helaas wordt er tegenwoordig gedaan alsof het iets slechts is en je je kind verpest of verwend😅. Maar hoe fijn is het om die veiligheid en geborgenheid aan onze kinderen te kunnen bieden. Lekker knuffelend in slaap vallen net zoals dat wij dat ook fijn vinden met onze partners.
één dag geleden
Hier slaapt hij ook tussen ons in zodra hij wakker wordt in de cosleeper.. hij blijft dan onrustig en zodra hij naast mij ligt voel ik zijn lijfje ontspannen en valt hij snel in slaap. Veeel relaxter dan steeds hem in slaap proberen te krijgen in de wieg. Ja ik slaap wat lichter omdat hij naast me ligt maar liever dat dan een continu worsteling om hem in slaap te krijgen.
één dag geleden
Onze dochter slaapt altijd hele nachten bij ons in bed, niks negatiefs aan denk ik en in het grootste deel van de wereld zelfs heel normaal. Zo'n onzin dat sommige mensen doen alsof je je kind verwend of verpest. Stel je voor dat je je baby (en jezelf) een veilig en comfortabel gevoel geeft tijdens het slapen😅 Lekker doen als het voor iedereen fijner is!
één dag geleden
Reactie op RD1996
Ja idd! Ik durf het bijna niet hardop te zeggen in m’n omgeving 🙈
Ik word hier ook heel gek aangekeken. Met af en toe een opmerking die uiteindelijk neerkomt op: als het een slechte slaper wordt, is het allemaal je eigen schuld.
Mocht iemand wat geruststelling zoeken: het boek zachte nachten is daarin echt heel fijn.
één dag geleden
Hi! Ons zoontje is 5 en we hebben een tweeling van 4.5 maand. Hij vind het fijn om soms bij ons te slapen en wij vinden dat prima. Een van onze tweeling slaapt heel goed in de cosleeper naast ons, haar zus wordt snachts wat vaker wakker en slaapt dan altijd bij/op mij weer lekker door. Hier is ons motto; waar ze slapen maakt niet uit, als ze maar slapen😉