25 Reacties

2 dagen geleden

Hey wij laten onze beide kindjes bij ons slapen hebben wel 3 meter 20 bed nu. Ons dochtertje word nu 3.5 jaar vraag soms zelf om in haar bedje te slapen

2 dagen geleden

Hier bij de eerste (en nu de tweede) altijd gedaan. Heerlijk om even samen verder te kunnen slapen. Bij onze oudste ging het vanzelf over toen ze wat langer ging slapen en ze wil helaas helemaal nooit meeer even bij me slapen 😭

2 dagen geleden

Niks mis mee, deden wij ook regelmatig. Onze dochter is nu bijna 3 en het gebeurt af en toe nog

2 dagen geleden

Alsof ik het zelf had kunnen schrijven. Als we zelf nog een beetje door willen slapen na 5 uur. Dan gewoon lekker bij ons in bed. Las laatst een comment; ‘ ik heb nog nooit een 18 jarige tussen zijn ouders zien liggen 🤪’. Dus ik geniet ervan zolang ze het zelf wil🤭

2 dagen geleden

Reactie op MelanieKr

Alsof ik het zelf had kunnen schrijven. Als we zelf nog een beetje door wil ...
Jaaa die heb ik ook gelezen haha!! Mijn gevoel zegt ook dat het vanzelf wel “goed” komt. Lekker van genieten nu dus ❤️ merk dat wij dan zelf ook veel vrolijker zijn haha, wat slaap doet met een mens he

één dag geleden

Meer slaap meer beter zou ik zeggen😜 mijn zoontje slaapt meestal na een voeding om 5u echt nog maar tot 6 ook al ligt ie naast me, dus ik zou ervoor tekenen! Geniet ervan!

één dag geleden

Samen slapen met onze kinderen is 1 van de meest natuurlijke dingen die er bestaan. Helaas wordt er tegenwoordig gedaan alsof het iets slechts is en je je kind verpest of verwend😅. Maar hoe fijn is het om die veiligheid en geborgenheid aan onze kinderen te kunnen bieden. Lekker knuffelend in slaap vallen net zoals dat wij dat ook fijn vinden met onze partners.

één dag geleden

Hier slaapt hij ook tussen ons in zodra hij wakker wordt in de cosleeper.. hij blijft dan onrustig en zodra hij naast mij ligt voel ik zijn lijfje ontspannen en valt hij snel in slaap. Veeel relaxter dan steeds hem in slaap proberen te krijgen in de wieg. Ja ik slaap wat lichter omdat hij naast me ligt maar liever dat dan een continu worsteling om hem in slaap te krijgen.

één dag geleden

Onze dochter slaapt altijd hele nachten bij ons in bed, niks negatiefs aan denk ik en in het grootste deel van de wereld zelfs heel normaal. Zo'n onzin dat sommige mensen doen alsof je je kind verwend of verpest. Stel je voor dat je je baby (en jezelf) een veilig en comfortabel gevoel geeft tijdens het slapen😅 Lekker doen als het voor iedereen fijner is!

één dag geleden

Reactie op elinalien

Onze dochter slaapt altijd hele nachten bij ons in bed, niks negatiefs aan ...
Wel even verdiepen in veilig samen slapen 🤗 https://www.borstvoeding.nl/borstvoeding-na-de-eerste-week/veilig-samen-slapen/ https://llli.org/news/the-safe-sleep-seven/

één dag geleden

Ik heb weken samen geslapen met mijn baby, inmiddels slaapt ie steeds beter in zijn eigen bedje. Denk dus dat t weinig kwaad kan. Consultatiebureau gaf aan dat t tot 6 maanden sowieso nog niet uitmaakt waar n baby slaapt, als ie maar slaapt

één dag geleden

Reactie op Gingie23

Samen slapen met onze kinderen is 1 van de meest natuurlijke dingen die er ...
Ja idd! Ik durf het bijna niet hardop te zeggen in m’n omgeving 🙈

één dag geleden

Reactie op RD1996

Ik word hier ook heel gek aangekeken. Met af en toe een opmerking die uiteindelijk neerkomt op: als het een slechte slaper wordt, is het allemaal je eigen schuld. Mocht iemand wat geruststelling zoeken: het boek zachte nachten is daarin echt heel fijn.

één dag geleden

Reactie op RD1996

Mijn oudste is bijna 2 en ligt ook heerlijk naast me te slapen 😂 het is inmiddels zo erg dat ik zelf niet kan slapen als hij niet naast me ligt haha

één dag geleden

Hier doen we het ook als hij heel vroeg wakker wordt en lastig in slaap weer komt. Lekker tegen me aan❤️

één dag geleden

Mijn dochter is een goede slaper (slaapt van 19:00 tot 07:00 en daarna verder na de fles tot 09:30) maar sommige nachten wat onrustig aan het woelen, dan pak ik haar lekker bij me en tegen me aan. Hoe fijn is dat! Je kan een baby volgens mij echt niet verwennen 💗

één dag geleden

Ik slaap ook samen met mijn zoontje van 4,5 maand! Mijn vriend slaapt samen met onze peuter van 2,5 💜 niet romantisch maar wel heel waardevol. Op de opvang slapen beide kindjes trouwens prima in hun eigen bedjes.

één dag geleden

Wat fijn. Slapen ze overdag thuis ook in hun eigen bedjes?

één dag geleden

Ik slaap hier al 4 maanden samen met mijn zoontje, dat is de manier voor ons allemaal om zo goed en veel mogelijk te slapen 🥰 Ze zeggen dat je ze tot 6 maanden niet kunt verwennen, dus wij gaan richting die tijd ook starten met oefenen in eigen bedje beginnen.

één dag geleden

Hi! Ons zoontje is 5 en we hebben een tweeling van 4.5 maand. Hij vind het fijn om soms bij ons te slapen en wij vinden dat prima. Een van onze tweeling slaapt heel goed in de cosleeper naast ons, haar zus wordt snachts wat vaker wakker en slaapt dan altijd bij/op mij weer lekker door. Hier is ons motto; waar ze slapen maakt niet uit, als ze maar slapen😉