25 Reacties

21 uur geleden

Echt lekker doen! En al went je kindje er wel aan, wie weet wordt het wel jullie meest geliefde ritueeltje om nog even lekker in bed te knuffelen voor het tijd is om op te staan. Doen wat voor jullie werkt ❤️

19 uur geleden

Reactie op RD1996

Wat fijn. Slapen ze overdag thuis ook in hun eigen bedjes?
Sinds dat ons zoontje geboren is doet m’n dochtertje haar middagslaapje meestal op de bank. Ik heb geprobeerd haar in bed te laten slapen maar dat wilde ze absoluut niet meer. Dus dan maar zo! M’n zoontje slaapt alleen in de ochtend in z’n bedje (als ik zelf ga douchen en z’n zus klaarmaak) en de rest van de dag doet hij zn dutjes in de reiswieg beneden op de gang.

18 uur geleden

Reactie op RD1996

Wat fijn. Slapen ze overdag thuis ook in hun eigen bedjes?
We zijn sinds een week aan het oefenen met 1 dutje in eigen bed (ledikant, op zn eigen kamer). Daarvoor nog nooit. De rest slaapt hij wel in de box (of in draagzak, wagen of maxi cosi als het beter uitkomt)

17 uur geleden

Reactie op Nynke_93

Echt lekker doen! En al went je kindje er wel aan, wie weet wordt het wel j ...
Aah dankjewel voor deze mooie reactie, had ik nodig ❤️

17 uur geleden

Mooi om te lezen hoe iedereen erin staat. Ik ben er ook voor om die geborgenheid te geven als ze(/jullie) daar behoefte aan hebben. Elk kindje is anders. Mijn oudste sliep en slaapt het beste bij mij in bed en is inmiddels bijna 2,5 jaar. (Heeft een jaartje wel in zijn eigen bed geslapen, maar dat was dan ook wel elke nacht een paar keer opstaan en troosten) De jongste heb ik nog geen 1 keer bij mij in bed gehad. Vooral ook omdat hij het beste slaapt in de co sleeper. Maar mocht hij er op een gegeven moment ook baat bij hebben, dan zal ik hem met liefde bij mij in bed leggen. De oudste slaapt trouwens prima in een eigen bedje in de opvang of bij zijn oma