31 Reacties

9 maanden geleden

Hi, klinkt inderdaad frustrerend! Zou het kunnen zijn dat je haar te vroeg laat slapen? Ik zou denken, als je haar twee uren moet wiegen, dat het dus ook nog lang haar bedtijd niet is. Dus later laten slapen en daarvoor nog activiteiten samen zoals spelen en boekjes lezen tot ze echt moe is?

9 maanden geleden

Ik heb gehoord dat je slaapassociaties het beste kunt veranderen door iets nieuws te introduceren en dan echt vol te houden. Kun je haar misschien afleiden met white noise of iets? Denk ook maar even hardop..

9 maanden geleden

Vraagje hoe laat gaat ze naar bed? Misschien is ze nog niet moe genoeg ..

9 maanden geleden

Hee! Wij hadden dit ook met onze dochter. Mag ik je ritme weten of de wakkertijden als je die aan houdt? Misschien kan ik je helpen.

9 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Geen tips dus maar wel herkenning. Hij wil alleen nog maar in mijn armen slapen snachts. Zittend....naast mij liggen wil hij ook niet. Ik zit dus snachts uren met hem in mijn armen. Zodra ik hem wegleg gaat hij huilen. Ik ben doodop....

9 maanden geleden

Zou ze dorst kunnen hebben? Hier valt ze alleen weg met een enorme fles melk in bed.

9 maanden geleden

Reactie op Liscath

Zou ze dorst kunnen hebben? Hier valt ze alleen weg met een enorme fles mel ...
Nee.. ze krijgt altijd een fles pap en soms drinkt ze dat niet eens helemaal op. ( ze is een goeie eter, overdag eet ze al best veel )

9 maanden geleden

Reactie op M&I

Vraagje hoe laat gaat ze naar bed? Misschien is ze nog niet moe genoeg ..
20:00 uiteindelijk slaapt ze vaak tussen 22:00 / 22:30. Maar zit ze wel al die tijd in dr ogen te wrijven / gapen...

9 maanden geleden

Reactie op CeeCee24

Hi, klinkt inderdaad frustrerend! Zou het kunnen zijn dat je haar te vroeg ...
We spelen altijd met haar na het avondeten dan pyjama aan, pap , knuffelen, tandenpoetsen en dan wiegen/zingen. Ik zou kunnen proberen om wat verhaaltjes voor te lezen ipv slaapliedjes zingen.

9 maanden geleden

Reactie op Firstimemommy1999

20:00 uiteindelijk slaapt ze vaak tussen 22:00 / 22:30. Maar zit ze wel al ...
En hoe ziet de rest van de dag eruit? En wat voor pap geef je?

9 maanden geleden

Reactie op le0nie123

Hee! Wij hadden dit ook met onze dochter. Mag ik je ritme weten of de wakke ...
Ze slaapt van 22.00 tot 6:30 dan om 8:00 tot 10:30 en daarna om 14:30 tot 17:00 en als laatste proberen we haar om 20:00 inslaap te krijgen waarbij ze om 22:00 / 22:30 inslaap valt

9 maanden geleden

Ze slaapt van 22.00 tot 6:30 dan om 8:00 tot 10:30 en daarna om 14:30 tot 1 ...
Wellicht slaaptijden veranderen en eerste slaapje korter.

9 maanden geleden

Ik las van de week dat met 8 maanden er ook een slaapregressie is. Dus dat kan atm ook meespelen…

9 maanden geleden

Misschien slaapt ze overdag teveel uren, waardoor er niet genoeg slaapdruk is om in slaap te kunnen vallen om 20:00. Vandaar dat ze dan pas zo laat slaapt.

9 maanden geleden

Eerste slaapje inkorten en tweede slaapje wat vervroegen? Vijf uur slaap overdag met 8 maanden vind ik best veel. Als kindje dat nodig heeft is dat helemaal prima natuurlijk! Maar kan me wel voorstellen dat dit invloed zou kunnen hebben op avond/nacht. Misschien het proberen waard.

9 maanden geleden

Reactie op Krekellll

Dit bericht is verwijderd
Hoi! Zou je het mij ook kunnen sturen? De kleine slaapt fantastisch maar wel vaak nog met hulp. Voeding/wiegen/wagen/draagzak.. Dankjewel

9 maanden geleden

Reactie op Krekellll

Zou je mij het boekje ook willen sturen?☺️

9 maanden geleden

Reactie op Rochelle1995

Zou je mij het boekje ook willen sturen?☺️
Heb jou een MHMHM een vriendschap verzoek gestuurd

9 maanden geleden

Reactie op Krekellll

Heee. Zou je mij het boekje ook willen sturen? :)

9 maanden geleden

Reactie op Krekellll

Ik zou het boekje ook graag van je ontvangen!