29 Reacties

7 dagen geleden

Wij gebruiken altijd zoutoplossing die van otrivin monodose. En zo een elektrische zuiger helpt heel goed hier.

7 dagen geleden

Ik gebruik deze twee voor mijn dochtertje. (Morgen 17 weken)

7 dagen geleden

Reactie op Sarahhhh

Wij gebruiken altijd zoutoplossing die van otrivin monodose. En zo een elek ...
Oh super, dankjewel

7 dagen geleden

Reactie op Sann23

Ik gebruik deze twee voor mijn dochtertje. (Morgen 17 weken)
Top dankje

7 dagen geleden

Reactie op Sarahhhh

Top dankjewel

7 dagen geleden

Ik heb van action voor 4.50 een setje gekocht met nagel spullen, borstel en kam en zit ook een heel handig neus zuigertje in. Of hoe je het ook wil noemen. Werkt echt goed om het neusje schoon te krijgen

7 dagen geleden

https://www.action.com/nl-nl/p/3013151/alvar-baby-verzorgingskit/?utm_source=app&utm_medium=app&utm_campaign=product_shared

7 dagen geleden

Wel eerst in knijpen en dan in neus lol anders blaast hij

7 dagen geleden

Ui onder t bed

6 dagen geleden

Reactie op Sarahhhh

Welke elektrische zuiger gebruik je?

6 dagen geleden

Ik ben geen fan van neusspray e.d. voor me eigen ook niet. Kleintje goed uit laten zieken mooi weerstand nu opbouwen en lekker ff binnen blijven

6 dagen geleden

Ui naast bed leggen helpt ook

6 dagen geleden

Oooh zo sneu he! Hier ook een meisje dat zo verkouden is, vannacht en vandaag vooral last van slijm dat ze niet lijkt te kunnen doorslikken/ophoesten. Wat bij de neusverkoudheid enige verlichting gaf was otrivan monodose en de aspirator.

6 dagen geleden

Geef je borstvoeding? Dan kun je ook een of twee druppels moedermelk in ieder neusgat doen. Dat schijnt goed te helpen.

6 dagen geleden

Reactie op Eritralala

Geef je borstvoeding? Dan kun je ook een of twee druppels moedermelk in ied ...
Nee we geven fles voeding. Maar in elk geval bedankt ☺️

6 dagen geleden

Naast de tips die genoemd zijn heeft bij ons ook stomen in de badkamer geholpen. Wij deden onze dochter in bad en tegelijk hadden we de douche heel warm aan staan zodat de badkamer gevuld werd met stoom. En goed in de gaten houden en bij twijfel altijd naar de huisarts. Onze dochter bleek het RS virus te hebben en had toch wat extra medicijnen zoals een puffer en neusspray nodig om beter te worden.

6 dagen geleden

Hier ook een erg verkouden kindje gehad (4 maanden) wij hebben het volgende gedaan: - ui bij het bed - otrivin zoutoplossing en aspirator - vaker voeding aangeboden omdat ze haar flessen niet opdronk - 2x bij de HA geweest eerst neusdruppels gekregen. Uiteindelijk zagen we dat ze benauwd werd en hebben we een puffer gekregen. Vanuit mijn HA moest ik letten op de plasluiers, indeuken van de buik/borstkas, neusvleugels die open gingen staan. Wellicht heb je er iets aan… succes in ieder geval wij hebben hopelijk het ergste nu gehad.

6 dagen geleden

Lief, dankje

5 dagen geleden

Reactie op wiejnduwjwjcj

Welke elektrische zuiger gebruik je?
Ik heb eentje van bol besteld heet gatson neusreiniger echt top ding.

4 dagen geleden

Hoi even een algemene vraag: mag je luuf gebruiken voor baby’s onder de 6 maanden onder de voetjes?