8 Reacties

9 maanden geleden

Ja hier mijn dochter ook! Sinds een week of 4 gaat het echt slechter en sinds 2 weken dus helemaal niet meer.. ik geef borstvoeding en ze krijgt 1 dag in de week een fles. Ging dus altijd goed tot een paar weken terug. Heb ergens gehoord dat het kan door doorkomende tandjes, maar ik heb een flesconsult geboekt bij een lactatiekundige. Moet je misschien een grotere speen op de fles doen?

9 maanden geleden

Reactie op Zwaniek

Ja hier mijn dochter ook! Sinds een week of 4 gaat het echt slechter en s ...
Haar tandjes komen indd door maar na mijn idee is dat niet het probleem en op het flesje zit al speen nummer 3 op (de grootste dus) ik ben alleen bang dat mijn kleine te weinig vocht binnenkrijgt

9 maanden geleden

Hier ook een kleine week en was opeens weer over.. geen idee hoe het kwam

9 maanden geleden

Hier echt precies hetzelfde.. en net voor het eerst zelfs dr fles voor het slapen gaan geweigerd 😒 snap er niks van.. En zo kan het over 2 dagen ineens weer anders zijn

9 maanden geleden

Yes mijn zoontje gecorrigeerd 7 maanden weigert ook. Snap niet waarom! Borst accepteert hij wel, maar heb te weinig productie. Fles is echt heel moeizaam

9 maanden geleden

Hier hetzelfde probleem! Onze van 7 maanden drinkt wel diksap en eet ook fruit, groente en brood.. maar zodra hij de fles krijgt, meteen huilen en hoofd weg draaien. Hij heeft vorige week de griep gehad dus ik denk/hoop dat het daar aan ligt en het aankomende dagen veranderd. En misschien doorkomende tandjes inderdaad?

9 maanden geleden

Hier was dat ook zo. Mijn dochter is ook 7 maanden. Hier bleek ze oorontsteking te hebben… nu met de antibiotica wil ze gelukkig weer drinken

9 maanden geleden

Nou, ik zit ook in dit schuitje hoor! Mijn zoontje van 7,5 maand was vorige week verkouden én kreeg twee tandjes. De tandjes zijn door en de verkoudheid over, dus we dachten in wat rustiger vaarwater te komen, maar sinds gisteren drinkt hij dus opeens heel slecht, zowel aan de borst als met de fles. Vaak wel paar slokjes, maar daarna hoofd wegdraaien en brullen. Eten gaat ook echt minder vandaag, terwijl hij normaal echt een smikkelbeertje is. Hopelijk is het inderdaad een fase en gaat het voorbij!