5 Reacties

14 dagen geleden

Geen tips.. ik lees even mee. Gaat hier ook pas rond 10 uur slapen voor de nacht. Van alles geprobeerd om hem rond 8 uur in bed te krijgen, maar wil nog niet echt lukken.

14 dagen geleden

Hier ook, slaapregressie denk ik. Echt vreselijk. Geen tips behalve uren wiegen, ssssh zeggen en over z'n voorhoofd aaien. En de dagen aftellen 😅

14 dagen geleden

Hier ook, onze zoon is nu 16 weken. Laatste fles om 21.00 uur en daarna slaapt hij gelukkig wel de hele nacht door maar van 17.00 - 21.00 krijgen we hem net geen mogelijkheid in slapen

14 dagen geleden

Wij hebben dit in het begin gehad. Sinds we rekening houden met de wakker tijden hebben we dit niet meer in valt ze zelfstandig in slaap, soms moeten we even het speentje extra terug stoppen

13 dagen geleden

Hier ook, probeer haar elke keer weer op bed te leggen rond 18.30/19.30. Soms slaapt ze even een uurtje, soms helemaal niet. Dan valt ze in onze armen op de bank wel in slaap. Ik kijk het gewoon aan, zolang ze niet vervelend is zit ze lekker bij ons, en anders wieg ik dr in slaap in mn armen en slaapt ze daar even totdat wij naar bed gaan. Ik probeer het wel elke avond, gaat vast ooit lukken en dan hebben mijn man en ik ook weer de avond samen