Heyy ik vroeg me af of iemand de gouden tip of oplossing heeft! Wij hebben tot nu toe 2 babyfoons gehad de Luvion crib ofzo en Philips advent beide geven elke keer een melding dat hij niet meer verbonden is dan weer wel en dan weer niet continu ook al ben je in de kamer er naast dus. Ik heb geen zin om weer een super dure babyfoon te kopen omdat ik gewoon het idee heb dat het ergens aan ligt maar zou niet weten wat de wifi is boven ook niet heel goed vooral niet in hun kamer maar ligt het daar aan? Want dan heb ik gewoon pech en kan ik geen babyfoon gebruiken😅
Ik hoop dat iemand de oplossing heeft alvast bedankt!
Misschien is een wifi versterker een optie? Deze kun je vaak al via je provider krijgen voor een paar euro extra per maand.
Ook zou je deze kunnen kopen maar welke dan goed is en niet met allemaal kabels werkt dat durf ik niet te zeggen.
Ook als je hem via je provider pakt zou je het kunnen uitproberen en mocht dit de oplossing zijn zou je het alsnog af kunnen zeggen en eventueel een kopen. Zulke dingen zijn vaak maandelijks aanpasbaar.
Het ligt heel er aan het soort en type babyfoon dat je hebt welke verbinding deze gebruikt. Over het algemeen wordt er namelijk geen wifi gebruikt om een verbinding te leggen tussen de camera en je babyfoon. Zodra een een babyfoon hebt die je ook via een app kunt bekijken komt er pas wifi aan te pas .
Wij hebben de luvion crib ook! Met ziggo werkt hij perfect, toen naar KPN g ...
Ik weet eerlijk gezegd niet welke provider we hebben want we wonen bij me schoonmoeder maar het moet toch niet kunnen dat ons internet dan zo slecht is we hebben ook echt geen heel groot huis