Hoi,
Op dit moment heb ik een hele strakke babykamer: een ledikant, een kast, een commode, een schommelstoel en een kleedje. Ik vind dat de kamer er totaal niet kinderlijk uitziet. Helaas kom ik ook helemaal niet op ideeën om het wel baby-achtig in ieder geval te maken. Hebben jullie ideeën?
Verder vroeg ik me ook af hoe het met alle mama’s to be gaat? Hoe voel jij je en hoe ver zijn jullie inmiddels?
Ik heb deze Ikea kruidenrekjes gekocht en daar dan wat baby dingetjes op gezet / aan gehangen. En ik heb boven de commode wat “versiering” dus een print en een spiegeltje om het wat gezelliger te maken 😊
Misschien wat favoriete kinderboekjes ergens neerzetten in een rek/mand/op een plankje? Of lijsten ophangen met een schattige poster? Geen idee of je dat leuk vind natuurlijk!
Hier is de babykamer nog lang niet af, maar ik vond het ook nog een beetje te strak en beige in de kamer dus ik heb een leuk kapstokje en lampje gekocht van De Noest en een lamp van Hartendief. En verder inderdaad wat boekjes, knuffeltjes op een plankje?
Leuke macrame regenboog of naam hanger
Houten naamslinger
Wandkleed ( heb ik bij beide meiden)
Vlaggenlijn
Houten rekjes met boekjes of fotolijstje van echo of ouders
Kijk eens op Pinterest , op baby of kinderkamer inspiratie. Word je gek van de ideeën want zie je weer teveel😂🤭
Ik hou van strakke kinderkamers dus zelf hang en zet ik niet teveel neer. Wandkleed, vlaggenlijn en leuk printje beddengoed en heb een leuk nachtlampje op lijstje gezet..
Lieve allemaal,
Reclame maken voor jezelf, zoals het aanbieden van je eigen producten of diensten, is niet toegestaan op dit forum. Dit geldt ook voor zelfgemaakte spullen. Ik pas daarom wat reacties aan.
Liefs,
Eliza