36 Reacties
één maand geleden
Reactie op NicoleJD581
Ik was 3 augustus uitgerekend en op 2 augustus meldde ons zoontje zich! Twe ...
Wat leuk en wat een wolk van een kind!! Ik 1 augustus uitgerekend en 4 augustus is onze zoon geboren.
Onze baby zit in een soort baby puberteit die het 4e sprongetje heet hahaha. Wakker worden in de avond dan gillen en als je komt een grote glimlach op zijn gezicht. En dat keer 5 🥴.
Badjes doen we eigenlijk te weinig om daar iets zinnigs van te zeggen. Wij douchen meer met hem en dat vindt ie fantastisch
één maand geleden
Wat een leuk topic, hier 6 Augustus uitgerekend 7 geboren kleine meid heeft wat opstart problemen gehad door verborgen reflux en een km allergie maar we gingen de goede kant op.. tot ze 1,5 week geleden besloot te gaan rollen van rug naar buik nu inmiddels ook gefrustreerd dat ze niet vooruit komt op der buik en slapen heeft madame helemaal geen zin meer in ging zo lekker ingebakerd maar dat mag nu niet meer 🥹 meer kindjes die dit zelfde gedrag vertonen ?🤪
4 dagen geleden
Reactie op Littlelove_
Wat een leuk topic, hier 6 Augustus uitgerekend 7 geboren kleine meid heeft ...
Dit is echt super herkenbaar! Ons zoontje probeert al te kruipen (billen omhoog op handen en knieën, en sinds gister probeert hij ook zijn knieën naar voren te brengen), maar komt alleen maar achteruit 😅 frustraties alom! En slapen is overdag al een maand, en nu snachts al 3 weken één groot drama
3 dagen geleden
Ik ben via een icsi traject zwanger geraakt.
De uitgerekende datum volgens freya zou zijn 31-7-24, dus mijn man en ik dachten ja leuk een juli kindje 😂..
Maar Daisy dacht: ik wil in de bouwvak jarig zijn dus ik kom 3-8-2024..
Ze groeit enorm goed en we zijn zoo enorm trots op haar hoe ze is en alles doet ons kleine engeltje. Slaapt lekker door het is gewoon een geweldig heerlijk kind!