40 Reacties

18 dagen geleden

Ik gebruik de producten van incia

18 dagen geleden

Wij gebruiken Weleda. Heb ook happy earth gekregen, de olie daarvan vond ik al heel fijn. Qua badolie gebruiken we Inoli.

18 dagen geleden

Reactie op Mamaavandrie

Hee, ik zag ook je reactie op het andere topic over eczeem. Ik kom er net a ...
Dankjewel ja ik gebruik de badolie af en toe en of shampoo en wasgel van naif voor rest niet.

18 dagen geleden

Reactie op Gingie23

Ik gebruik de producten van incia
Helpt dit echt die incia? Zag bij hun site ook zo een crème dat verlicht de jeuk en droge plekken.

18 dagen geleden

Reactie op Mamaavandrie

Hee, ik zag ook je reactie op het andere topic over eczeem. Ik kom er net a ...
Welke baby producten bij badje gebruik je zelf als vragen mag?

18 dagen geleden

Zelfde hier, geen eczeem maar wel een hele droge huidje, olie naif werkt voor geen meter, heb ook de balsem ervan en de shampoo, zoon krijgt veel kusjes, dus zijn wang is heel rood, droog en vervelt 😭

18 dagen geleden

Mijn zoontje had hele erge eczeem. Niks hielp en zelfs de huisarts wist niet meer wat te doen. Bij toeval Grahams eczeem crème en huid/badolie tegengekomen en dat is echt een wondermiddel. Na 1x smeren was het al voor de helft weg en na een paar keer smeren was het helemaal weg en is ook niet teruggekomen. Het is vanaf de geboorte te gebruiken en er zitten geen hormonen in.

18 dagen geleden

Dus ik volg even mee, cb zegt dat het normaal is en ik niks hoef te gebruiken trouwens... maar zijn wang is bijna net schuurpapier🥲

18 dagen geleden

Reactie op HulpvaardigeFeniks163652

Dus ik volg even mee, cb zegt dat het normaal is en ik niks hoef te gebruik ...
Wat voor douche producten gebruik jij

18 dagen geleden

Reactie op Sarahhhh

Wat voor douche producten gebruik jij
Alleen naif shampoo en babyolie, heb nu dus ook balsem ervan

17 dagen geleden

Alleen naif shampoo en babyolie, heb nu dus ook balsem ervan
Ja ik dus ook shampoo olie en de balsem heb ik ook. Zou het daardoor komen de droge huid. Ben met de balsem gestopt. Maar het leek te werken maar op een of andere dag komt die erge droogheid en ze heeft dan ook erg jeuk. Ben nu opzoek naar andere producten maar weet gewoon niet welke voor droge huid. Heb sowieso zometeen afspraak even kijken of het droge huid is of exceem dan weet ik wat moet gaan halen

17 dagen geleden

Maar ze heeft het alleen op haar wangen en voorhoofd beetje lichaam niet daarom twijfel ik of het door naif komt.

17 dagen geleden

Reactie op Sarahhhh

Maar ze heeft het alleen op haar wangen en voorhoofd beetje lichaam niet da ...
Exact hetzelfde hier, lichaam niet echt, rechterwang meer schilfers maar ik denk dat her door kusjes komt

17 dagen geleden

Reactie op Sarahhhh

Ja ik dus ook shampoo olie en de balsem heb ik ook. Zou het daardoor komen ...
Cb zei vaseline gebruiken, werkt ook voor geen meter, weleda hielp ook niet echt of ja maar 2x geprobeerd (ook met vaseline Er boven op), maar de kinderarts zei dat het normaal is. Is je kindje ook toevallig 3 maanden?😬

17 dagen geleden

Wij gebruiken bepanthen voor het gezichtje, smeer haar elke avond er mee in en geen droog huidje met eczeem meer. 😬

17 dagen geleden

Cb zei vaseline gebruiken, werkt ook voor geen meter, weleda hielp ook niet ...
Ja vervelend is dat. Ik heb vandaag koelzalf gekregen zonder rozen olie. Even aan kijken heb ook hormoonzalf gekregen maar voelt niet goed ga hem toch niet gebruiken. Ja ze is 3 maanden.

17 dagen geleden

Reactie op 19AM91

Wij gebruiken bepanthen voor het gezichtje, smeer haar elke avond er mee in ...
Welke precies die eczeem erop of normale misschien een foto?

17 dagen geleden

Reactie op Sarahhhh

Welke precies die eczeem erop of normale misschien een foto?
Bij eczeem uitbraak die voor eczeem gebruikt en nu gewoon de bepanthen baby zalf elke dag. Werkt hier echt perfect: https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/bepanthen-baby-zalf-100gr.htm?cross=0&pid=3594&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAx9q6BhCDARIsACwUxu4HKyzLwYwTv86vpgBqeTIJkS-X-Az52K4hCmme0RyHMof2OSK1jXsaAqxuEALw_wcB

17 dagen geleden

Reactie op Sarahhhh

Welke baby producten bij badje gebruik je zelf als vragen mag?
Wij gebruikten tot nu toe de wasgel van Naif. Maar zijn nu overgestapt op de badolie van Dr. Leenarts. Voor de wasjes op de commode gebruik ik dan nog wel de Naif wasgel :)

17 dagen geleden

Ik zweer bij de producten van Tiny Todd! Troepvrij en perfect voor de eczeemgevoelige huid.