19 Reacties

9 maanden geleden

Wij hebben het stokke opvouwbare bad. Met een baby zitje erin van de prenatal. Werkt hier fantastisch

9 maanden geleden

Reactie op Yvonn

Wij hebben het stokke opvouwbare bad. Met een baby zitje erin van de prenat ...
En bedoel je dan zo’n badinzet?

9 maanden geleden

Ja die hebben wij. Zo ligt ze in bad en kan ze genoeg bewegen.

9 maanden geleden

Ja zo'n badring werkt bij ons top! Ze staan ook op vinted :)

9 maanden geleden

Wij hebben dat zitje op je foto, echt heel fijn!

9 maanden geleden

Ik ga ook zo een badzitje halen! Lijkt me ideaal. In het badje met zo een ligzit past ze niet meer

9 maanden geleden

Ja! Ideaal, zeker als je alleen met ke kleine onder de douche gaat. Nu ze ouder worden, wordt hij ook beweeglijker en vind ik dit veel meer ontspannen dan vasthouden👌🏼

9 maanden geleden

Let wel op of de bodem van je bad breed genoeg is... wij hadden er 1 gekregen maar ons (grote( bad is te rond ofzo en hij paste dus niet.

9 maanden geleden

Heb precies die, nu ons vierde kindje die er in zit

9 maanden geleden

We hadden eerst het ligzitje maar daar wil ze niet meer op nu ze goed zit

9 maanden geleden

Wij hebben dit zitje laatst aangeschaft en zijn er super blij mee! Die lig zitjes in het bad vond ik echt niks. Nu kan ze redelijk goed zelf zitten. Ik doe er wel een grote hydrofiele doek in zodat ze steviger zit en minder ruimte is om onderuit ze zakken. Ze vind het zelf ook super leuk en heeft meer ruimte om te spelen omdat ze zit.

9 maanden geleden

Ja hoor. Bij 1e dochtertje gebruikt en nu ook weer. Vind m ideaal. Ze kan nu samen met grote zus in bad en je hoeft haar niet heel de tijd vast te houden.

9 maanden geleden

Weet iemand of zo’n badring/zitje ook past in een babybadje? Wij hebben helaas alleen een douche 🚿

9 maanden geleden

Hier vind ze het geweldig.

9 maanden geleden

Reactie op braam0

Hier vind ze het geweldig.
Wat voor badje hebben jullie?

9 maanden geleden

Reactie op 19AM91

Wat voor badje hebben jullie?
Wij hebben indd ook alleen een kleine douche. Deze past perfect en is ruim genoeg. Makkelijk op te bergen ook weer.

9 maanden geleden

Ik heb zelf een douchestoel die je ook in bad kunt zetten. En de stoel zelf kan ook de eerste maanden in ligstand, met de stop erin is het zitje dan ook een badje. Ik vind het ideaal om hem mee onder de douche te nemen! https://www.chicco.nl/producten/8058664123742.bad-douche-bubble-nest.bad.badjes-en-verschoontafels.html

9 maanden geleden

Bedankt voor de tips en reacties! Wij hebben er uiteindelijk eentje via marktplaats gevonden en gisterenavond uitgeprobeerd. Beviel ons erg goed! Ze zat lekker te spelen!