42 Reacties

één maand geleden

Ik volg even :)

één maand geleden

Veel sterkte

één maand geleden

Zet hem op! Met een balonnetje heb je vaak een rustige opbouw. Neem de tijd om de mensen te leren kennen in het ziekenhuis (als je meteen blijft). En vraag ze alles uit te leggen wat je nog niet weet of waar je spanning voor hebt. Ze zijn er ook voor om je gerust te stellen. En you can do it! Binnenkort heb je je kleintje in je armen!!

één maand geleden

Hier eigenlijk pm de zelfde regen ingeleid. Ons dochtertje had een afbuigende groei en voelde haar niet veel. Navelstreng liep nog wel goed gelukkig. Toch vanwege het minder leven voelen ben ik ingeleid met 38 weken. Ik heb het als prettig ervaren. In de ochtend is het ballonetje geplaatst en ik mog thuis afwachten. Rond 3 uur kreeg ik weeën, moest ze eigenlijk meteen wel weg puffen maar waren prima te doen. Tijdje aangekeken en toen het ziekenhuis gebeld en mocht komen, ze zagen dat ik 2 a 3 cm ontsluiting had en het ballonetje zat niet meer goed op zijn plek, dus die kon eruit. Om dat er geen plek was op de verloskamers moest ik een tijdje wachten. Ik lag op een triage kamer en had een bed, dus dat was fijn. Ook zwakte de weeën wat af, dus daar baalde ik wat van. Rond 20.00 was er eindelijk een kamer vrij, en tussen 20.30 en 21.00 gingen ze mijn vliezen breken, vanaf toen ging het heel snel, kreeg meteen weer weeën en ook intenser. Tussen de weeën door had ik echt even rust en kon ik zelfs even op mijn telefoon kijken. Weeën waren op een gegeven moment echt wel intenser. Rond 22.00 wou ik wel echt een ruggenprik, toen was de pijn niet leuk meer. 7 cm ontsluiting dus dit ging niet meer, ze zeiden al dat het snel ging. Ik vroeg toen om andere pijnstillers, toen ze me vol plakte met allemaal plakkers voor de morfine, is onze dochter geboren om 23.13 dus zonder pijnstilling bevallen. Die pijn was dus vanwege het laatste stukje haha! Ik kijk goed terug naar de bevalling, ging snel maar ook fijn. Onze dochter is geboren met een gewicht van 2878 en is 47 cm lang Heel veel succes, je kan het!

één maand geleden

Ik lees mee want ik krijg ook een ballontje.

één maand geleden

Heel veel succes vandaag, ik krijg morgenochtend om 10 uur een ballon dus ben heel erg benieuwd hoe het gaat.dit is de 1ste x ook voor mij. De andere 3 had ik al verweekte baarmoedermond(tuutje) en nu alleen 1 cm ontsluiting en geen verweekte tuut.. Ik wordt ingeleid ivm zwangerschaps diabetes.

één maand geleden

Ik wens je een hele fijne bevalling!! Lees ook mee, krijg volgende week ook een ballonnetje

één maand geleden

Het ballonnetje zit sinds 13.00! Ik heb dit totaal niet als pijnlijk ervaren. Lig inmiddels op een andere kamer en de voorweeën begonnen al vrij snel. Dus nu afwachten en hopen dat onze kleine man zich snel gaat melden😊

één maand geleden

Heel veel succes gewenst ❤️

één maand geleden

Reactie op ilja25

Het ballonnetje zit sinds 13.00! Ik heb dit totaal niet als pijnlijk ervare ...
Wat spannend! Moest je ook gelijk blijven of mocht je naar huis?

één maand geleden

Fijne berichten om te lezen. Ik moet over iets minder dan twee weken ook een ballon

één maand geleden

Reactie op GWD1811

Wat spannend! Moest je ook gelijk blijven of mocht je naar huis?
Ik moest wel gelijk blijven!

één maand geleden

Reactie op ilja25

Ik moest wel gelijk blijven!
Ik moet me morgenochtend om 10.00 melden voor een ballon dus ben erg benieuwd of ik dan moet blijven of niet.

één maand geleden

Reactie op ilja25

Ik moest wel gelijk blijven!
Hoe gaat het met je ?

één maand geleden

Reactie op GWD1811

Ik moet me morgenochtend om 10.00 melden voor een ballon dus ben erg benieu ...
Hoe gaat het nu met jou? Ben erg benieuwd!

één maand geleden

Ik ben gisteren na een bevalling van 5 uurtjes trotse mama geworden van Mason🩵 We maken het allebei goed en de kleine man was iets groter dan ze hadden ingeschat dus mocht dezelfde dag nog lekker naar huis toe! Ik hoop dat jullie allemaal het ballonnetje als fijn gaan ervaren en het goed gaat met jullie🍀

één maand geleden

Reactie op ilja25

Ik ben gisteren na een bevalling van 5 uurtjes trotse mama geworden van Mas ...
Van harte gefeliciteerd! Ik ben afgelopen maandag bevallen in 5.5 uur.. Helaas is het bij mij niet gelukt met het ballonnetje..

één maand geleden

Reactie op GWD1811

Van harte gefeliciteerd! Ik ben afgelopen maandag bevallen in 5.5 uur.. H ...
Hoe is dat dan bij jou verlopen. 5.5uur is best wel snel toch?

één maand geleden

Klopt 5.5 uur is snel, ben nu 4x ingeleid in totaal.. (1ste 5 uurtjes 2de 6 uurtjes 3de 15uurtjes.. en nu 5.5 uur ) Hieronder mijn verhaal. Zondagochtend om 10.00 moest ik me melden ivm plaatsing ballon.. Zodat ik maandag kon ingeleid worden ivm zwangerschaps diabetes met 37.2. Omdat hij volgens de groeiechos meer dan 3 weken voorliep en op p95 zat. Helaas is dit niet gelukt omdat ik een bloeding kreeg en flauw viel (ik heb een te lage bloeddruk) en omdat de kleine man op me aders drukte. Doordat ik niet goed werd, werd de kleine man ook niet lekker en zakte zijn hartslag weg.. met spoed uit de klemmen en op me linker zijkant neergelegd, dit hielp niet dus maar rechts en beide kwamen we weer een beetje terug. Met spoed een infuus en 2.5 uur lang aan de ctg om de kleine man in de gaten te houden. Omdat ze niet konden zien waar t bloeden vandaan kwam moest ik ook meteen blijven. Er is verder geen ballon meer geplaats omdat ze dit niet aandurfde.. Na een nachtje met harde buiken en de bloeding die afgezakt was zat ik maandagochtend op net aan 2cm ontsluiting dus hadden ze besloten om toch me vruchtwater te breken om 9.15 en om 9.25 aan te sluiten op de weeën opwekkers. Om 14.10 zat ik op 4 cm dus weer iets verhoogd. Om 14.30 onder de douche gestapt omdat ze heel heftig werden en om 14.40 er weer onder vandaan omdat ik ze ook in me benen kreeg en ik het niet meer volhield dus vroeg om een ruggeprik. Maar dit was te laat, ik heb in 25 minuten 6 cm erbij gekregen en kreeg om 14.40 persdrang en om 14.45 is onze zoon James Quincy Joseph 🥰💙

één maand geleden

Reactie op GWD1811

Klopt 5.5 uur is snel, ben nu 4x ingeleid in totaal.. (1ste 5 uurtjes 2de 6 ...
Nog gefeliciteerd met de geboorte van James. Ik heb vandaag de ballon geplaatst gekregen en vond dit best wel even heftig eigenlijk 🙈