83 Reacties
één maand geleden
Hier een mama die doet co sleeper met een flessen baby , ik heb zijn eigen bedje aan mijn bed vast gemaakt nadat een vriendin van mij dit had gedaan.
Hij ligt dan veilig in z’n eigen bedje en geen kans op verstikking door mijn deken.
Hij went hierdoor ook aan z’n eigen bed ipv de co sleeper en ik ben dichtbij genoeg om hem te kalmeren bij bijv krampjes.
Hij zelf ligt in een 3.0 tog slaapzak (temp kamer is 17graden) met een xxl hydrofiel doek over zn beentjes tot ongeveer zn navel want hij is nu in de fase beentjes omhoog gooien 🤣
Zelf slaap ik gewoon onder m’n eigen deken en die is ingestopt tussen onze bedden in dat hij niet ertussen/er onder kan.
één maand geleden
Reactie op katie Kaleyo
Hier een mama die doet co sleeper met een flessen baby , ik heb zijn eigen ...
Heb je de zijkant van het ledikantje er dan afgehaald? 🙈
één maand geleden
Wij hebben in de eerste weken op advies van de verloskundige het aankleedkussen tussen onze hoofdkussens gelegd en het laken (toen zomer) onder het aankleedkussen gedaan. Nu midden in sprong 4 en weer terug tussen ons in op het aankleedkussen boven op het deken. Hierdoor lag het aankleedkussen scheef (zeg maar met het voeteneind omhoog) handdoek opgevouwen en onder het ‘hoofdeind’ van het aankleedkussen gelegd, tog 3/3,5 slaapzak aan
één maand geleden
Reactie op Romyyyyyyy
Heb je de zijkant van het ledikantje er dan afgehaald? 🙈
Yes , hier zie je hoe ik het gedaan heb , ik heb wel extra gaatjes moeten boren zodat de lattenbodem opgehoogd kon worden waardoor z’n matras even hoog als die van mij ligt (mocht hij spontaan opeens besluiten dat hij kan rollen 🤣)
één maand geleden
Reactie op katie Kaleyo
Yes , hier zie je hoe ik het gedaan heb , ik heb wel extra gaatjes moeten b ...
Wat een goede setup! Wij hebben ook een cosleeper aan ons bed vast maar dat sluit niet zo mooi aan als dit, waardoor het voor haar misschien toch nog te veel 'apart' voelt😅 Ze wil echt dichtbij me liggen. Ik ga ook eens zo'n ledikantje overwegen!
één maand geleden
Reactie op elinalien
Wat een goede setup! Wij hebben ook een cosleeper aan ons bed vast maar dat ...
Ik had ook eerst de cosleeper als “samen slapen” maar de kleine miste inderdaad de comfort van dichtbij , sliep snachts door 5-6 uurtjes en nu dat ik dit heb 7-8 uurtjes en moet ik hem wakker maken omdat ik het zelf wat lang vind zonder voeding , dutjes gaan trouwens ook gewoon in zn bedje.
Je zou natuurlijk gewoon 2e hands een ledikantje kunnen kopen en dan een nieuw matrasje (ivm hygiëne heb ik dit zelf gedaan)
één maand geleden
Reactie op elinalien
Haha ja dat kan ze en dat hoop ik idd maar het schijnt toch een risico te z ...
ja als het matras egt heel zacht is en ver indeukt als je op je zij ligt kan die kleine wel schuin op z'n buik rollen. opzich word je door het samen slapen wel wakker onbewust als er wat is. maar zou denk ik dan wel een nieuw matras kopen als je echt wilt samen slapen. maar dan doel ik egt op een matras waar je in wegzakt. gewoon normaal verend matras is prima.
één maand geleden
Reactie op katie Kaleyo
Yes , hier zie je hoe ik het gedaan heb , ik heb wel extra gaatjes moeten b ...
Echt een top idee! Wij hebben het ook gedaan door jouw berichtje🥰
één maand geleden
Reactie op Romyyyyyyy
Echt een top idee! Wij hebben het ook gedaan door jouw berichtje🥰
Geniet van het samen slapen ! Hopelijk is dit ook voor jullie een goede oplossing 🫶🏽
één maand geleden
Reactie op elinalien
Ik heb vandaag deze besteld trouwens want bleef het koud hebben😅 Ben benie ...
Dit ding is geweldig! Partner heeft me voor minuten staan uitlachen, maar het zit fijn en is veilig en lekker warm!
één maand geleden
Reactie op Eritralala
Dit ding is geweldig! Partner heeft me voor minuten staan uitlachen, maar h ...
Jaa hij is gisteren bezorgd, mn moeder moest er ook hard om lachen😂 Vandaag wassen en vanavond uitproberen. Denk dat mn man idd ook gaat lachen haha maar echt perfecte oplossing!
één maand geleden
Reactie op Eritralala
Dit ding is geweldig! Partner heeft me voor minuten staan uitlachen, maar h ...
hoe slaap je hiermee? lig je dan nog onder een deken of doe jij dit aan en je baby een slaapzakje? heel schattig hoor :) lekker samen slapen
één maand geleden
Reactie op practicalmom
hoe slaap je hiermee? lig je dan nog onder een deken of doe jij dit aan en ...
Ja ik heb deze gewoon aan en mijn kindje heeft ook een slaapzak aan. Ik had vannacht wel nog een deken over mijn voeten/benen getrokken. Ik heb die van TOG 2.5, ik heb er dan alleen ondergoed onder en het is 18 of 19 graden in de kamer.
één maand geleden
Reactie op practicalmom
hoe slaap je hiermee? lig je dan nog onder een deken of doe jij dit aan en ...
Haha ja als het bedtijd is gezellig allebei onze slaapzak aan😄 Ik heb de warmste (tog 3.5) dus geen deken nodig, heb er een kort hemdje of shirtje onder aan. Vannacht voor het eerst niet koud gehad! Alleen de rits vind ik beetje lastig met borstvoeding, omdat de stof zo dik is niet zo makkelijk opzij te schuiven zodat ze er goed bij kan
13 dagen geleden
Reactie op SB63
Wij slapen ook nog samen, inmiddels 16 weken. Meer die dit doen? :)
Wij slapen nog samen, bijna 19wk oud.🙈