83 Reacties
10 dagen geleden
Reactie op Baguette
Zijn er hier nog meer kindjes die enorm liggen te trappelen en maaien naast ...
Ja de afgelopen weken echt niet normaal! Soms moet ze ff rechtop om te boeren, soms ff de slaapzak open en scheetjes laten of poepen.. Maar vaak lijkt het ook gewoon onrust. Het helpt meestal om haar handjes vast te houden dan en een beetje stevig liggend te knuffelen en dat echt ff volhouden (ook al worstelt ze dan een beetje😅), dan ineens ontspant ze helemaal. Als dat niet werkt doe ik haar ff oppakken en rechtop met dr hoofdje in mn nek tot rust laten komen en dan weer neerleggen. Maar het is echt vermoeiend ja, zo vaak wakker worden 🥱
één dag geleden
Hier ook baby's die beginnen met rollen? Mijn meisje rolt nu naar één kant op haar buik. Vind het toch spannend want ze kan haar hoofdje wel rechtop houden maar zo half slapend ligt ze dan toch een beetje onhandig. Ik durf nu alleen maar aan die kant van haar te liggen zodat ik haar tegenhoud of ik rol haar terug op haar rug. Ze gaat nu ook vaak op haar zij liggen slapen zonder dat ik haar liggend voed. Wat zijn jullie ervaringen?
één dag geleden
Reactie op elinalien
Hier ook baby's die beginnen met rollen? Mijn meisje rolt nu naar één kant ...
Mijn zoontje slaapt op z’n zij of rug. Altijd wel tegen mij aan. Maar rolt dus nooit in de nacht naar z’n buik, denk omdat hij tegen mij aan lig. Als hij in de ochtend even blijft liggen en ik ben weg dan rolt hij dus wel soms naar z’n buik