27 Reacties

9 maanden geleden

Wij hebben altijd al wel een goede slaper gehad gelukkig. Ze slaapt overdag vaak van 9 tot 10, van 1 tot 3, en dan van 19:00 tot 07:00. Heel soms nog een flesje om 22:00. Maar ook niet altijd meer. Besef me ook dat we hier heel veel geluk mee hebben!

9 maanden geleden

Reactie op Miesss98

Wij hebben altijd al wel een goede slaper gehad gelukkig. Ze slaapt overd ...
Wauw, wat een mooi ritme! En is ze dan van 3 tot bedtijd wakker? Geen einde middag dutje meer?

9 maanden geleden

Wij hebben een goede slaper gelukkig. In de ochtend slaapt ze van 8:00-9:30/10:00, in de middag van 12:00-13:30-14:00 en in de namiddag vaak nog een halfuurtje in de wagen. Dan om 19:00 flesje en naar bed! Om 22:00 nog papfles en dan slaapt ze tot 6:30/7:00! Slaapjes overdag wisselen wel hoor; soms slaapt ze een uurtje. Maar over het algemeen gaat het goed!

9 maanden geleden

Hier ook een goede slaper. Olivia gaat rond 18.30/19.00 de nacht in en slaapt dan tot 6.30/7.00 soms 7.30. Dan gaat ze om 9.00 naar bed voor een dutje en rond 13.00/13.30. Soms om 16.30 nog even een powernap maar dat ligt eraan hoe laat ze wakker is na haar middagdut. Ze wordt nu wel vaker wakker snachts merk ik, maar ze valt dan weer in slaap na het geven van de speen, ze heeft last van tandjes, dus verwacht dat het daardoor komt.

9 maanden geleden

Wauw, wat een mooi ritme! En is ze dan van 3 tot bedtijd wakker? Geen einde ...
Neeee dan slaapt ze niet meer. ze heeft blijkbaar genoeg aan 2 dutjes op een dag

9 maanden geleden

Hier een zoontje van 7 maanden die een tijdje terug prima zelf in slaap kon vallen en zijn dutjes lekker in bed deed, 's nachts sliep hij eigenlijk de hele nacht lekker door. Sinds een week of 3 lukt het zelf in slaap vallen niet altijd meer, blijven het proberen maar anders gaan we met hem op ons bed liggen en slaapt die zo. 'S ochtends eigenlijk altijd een half uurtje, bij zijn middagdutje proberen we deze te verlengen als hij na een half uur wakker wordt. Lukt de ene keer wel de andere keer niet. Afhankelijk daarvan slaapt die einde van de middag nog een half uurtje. 'S avonds leggen we hem vaak slapen in bed rond 19:30, maar wordt na een uur of 2 weer wakker en heeft dan even hulp nodig. 'S nachts wordt die ook regelmatig wakker voor een beetje hulp, soms wil die echt niet en leggen we hem bij ons. Dan slaapt die de hele nacht lekker door.😅

9 maanden geleden

Hier een spook in de avond/nacht. Hij is vandaag precies 7 maanden en ik geef borstvoeding, dat is dan ook het enige waarmee ik hem weer in slaap krijg 😩 gisteravond was het bijv. dit: 7u voeding, half 8 naar bed, 9u wakker en huilen, 21.45u weer gevoed want was niet stil te krijgen. 01.15u wakker, gevoed, 4,15u wakker, gevoed en toen om 06.45u begonnen aan zijn dag.. ik ben kapot 🙃 Iemand tips??

9 maanden geleden

Reactie op Milou van den Broek

Hier een spook in de avond/nacht. Hij is vandaag precies 7 maanden en ik ge ...
Hier ook zo hoor! Schijnt vrij normaal te zijn nog. Hij slaapt bij mij in bed. Dan kost het minder slaap van mij. En is ook wel gezellig 🤭

9 maanden geleden

Reactie op Eritralala

Hier ook zo hoor! Schijnt vrij normaal te zijn nog. Hij slaapt bij mij in b ...
Hier ook zo hoor. Is normaal. Ik ga tegelijk met de baby slapen, dan pak ik het eerste blokje slaap al mee.

9 maanden geleden

Sinds 2 weken slaapt ze door van 18.00-19.00 tot 07.00. Meestal moet ik haar s’ochtends wakker maken als ik werk. Ik geef om 21.30 nog borstvoeding dan drinkt ze slapend. Ze slaapt dus door sinds ze op haar eigen kamer ligt. Lag eerder in de co sleeper daar had ze geen ruimte want nu slaapt ze op de buik. Overdag slaapt ze ook goed. Maar goed ik houd wel mijn hart weer vast voor de 8 maanden slaap regressie zometeen. Hoop dat het hier overwaait nu ze eindelijk goed slaapt.

9 maanden geleden

Wauw hier hetzelfde… ik denk echt wanneer houd dit op🙄😳😳🥲 ik kan niet meer

9 maanden geleden

Reactie op Tiiaartje

Hier een zoontje van 7 maanden die een tijdje terug prima zelf in slaap kon ...
Dit is bij ons exact zo!

9 maanden geleden

Wij hebben geluk met een goede slaper. Ze is meestal rond 6 uur / half 7 wakker. Ze slaapt dan van 9 tot 11, van 13 tot 15/15.30 en trekt hem dan vaak door zonder 3e slaapje. Af en toe wel een 3e slaapje. Om 18.30/19 uur krijgt ze de fles en daarna valt ze meteen in slaap. Geen nachtvoeding

9 maanden geleden

Hier gaat het wel redelijk! Wel vroeg wakker vaak. 06.00/06:30 wordt ze wakker, rond 8:30/09:00 slapen tot ongeveer 10, vaak rond 12 tot 14 en rond 16/16:30 vaak ook nog even. 19:00 ligt ze meestal al wel op bed, dan wordt ze rond 23:00 nog wakker voor een flesje en sinds een week ofzo slaapt ze dan wel weer door tot 6/6:30. Daarvoor was het vaak rond 03:00 nog een klein flesje. Ze is nu 6 maanden en slaapt op haar eigen kamer.

9 maanden geleden

Dit inderdaad! Haha

9 maanden geleden

Same 😂😂

9 maanden geleden

Same! Nu bijna 8 maanden en het is vrijwel standaard dat we er 5 tot 6 keer uit moeten. Speentje, jengelen, klaarwakker zijn. Ik geef ook nog borst. Maar ga dat nu proberen snachts te stoppen. Bij ons in bed ligt hij ook gerust te woelen en te te draaien. Ik hoor alleen maar doorslapers om mij heen… lijkt me heeerlijk!!😩 Wel eens gedacht om een slaapcoach in te huren, maar jullie zo te lezen ben ik zeker niet de enige haha.

9 maanden geleden

Ik dacht dat wij de enige waren, bij ons gaat het precies hetzelfde haha. Wij ook helemaal kapot en die kleine lacht de hele dag door, heeft nergens last van 🙈

9 maanden geleden

Dochter 7,5 maand word 8:00 wakker en dan rond 10:30/11:00 weerslapen en dan rond 16:00 slapen tot 8:00 en slaapt dan de hele nacht door Zoontje 7,5 maand ook het zelfde qua dutjes alleen snachts wat onrustiger, hij slaapt ook nog in de co sleeper naast mij. Word af en toe beetje huilerig wakker dan alleen speentje geven. Sinds kort krijgt die ook geen flesje meer snachts. Zoontje was een hele moeilijke slapen vooral snachts! Heel Vaak wakker worden ect. Sinds een paar dagen draait hij in zijn slaap op zijn buik en vind hij het heerlijk!! Sinds hy op zijn buik ligt slaapt hij de hele nacht door en veel minder onrustig!