8 Reacties

vorige week

Ons zoontje van 16 maanden heeft nog steeds last van berg. Afgelopen week heb ik er amandelolie op gesmeerd, die gebruiken we ook voor andere dingen. Ik heb het een nacht laten intrekken en hem de volgende ochtend lekker in bad gedaan en zijn haar gewassen. Bij ons zoontje werkt dit heel goed; het is al een heel stuk minder.

vorige week

Onze zoon van ruim 16 maanden heeft ook nog plekjes. Ik laat deze gewoon van zelf loskomen, ondanks dat het er niet zo fraai uit ziet. Ik was zijn haar met een zacht borsteltje (roterende bewegingen met babyshampoo), waardoor het zachtjes los gemasseerd wordt. Na het uitspoelen en afdrogen kam ik zijn haartjes met een babykam. Dan heb ik ook weer wat "korstjes" weggekamd. Zo laat het stukje bij beetje los zonder middeltjes te smeren. :)

vorige week

Mijn zoontje van 16 maanden heeft ook nog berg op zijn hoofdhuid. Ik doe er zelf niks aan, ik geloof dat het er niet voor niks zit en het gaat vanzelf weg.

vorige week

Onze dochter heeft ook nog wat berg op der hoofd. Af en toe komt er een stukje los. Maar ik laat het verder zoals het is. Komt vanzelf.

vorige week

Mijn dochter had dit ook. Ik heb het ook een tijdje laten zitten, maar het ging niet weg. Ik heb haar een nachtje met babyolie in het haar laten slapen. Volgende ochtend in bad gedaan en haren gewassen. Daarna duurde het ongeveer een week en toen was de berg ineens weg 馃槉 Misschien heb je er wat aan, maar ik denk inderdaad ook niet dat het kwaad kan om het te laten zitten. M鈥檔 zusje had het vroeger ook altijd.

vorige week

Wij hebben bergzalf van drs Leenarts gebruikt. Zit ook een heel fijn kammetje bij. Na 1x gebruiken was alles weg. Onze dochter heeft ook een gevoelige huid maar heeft met het uitkammen totaal geen last gehad

5 dagen geleden

Yes mijn dochter precies zo en met de bergzalf van dr Leenaarts gedaan, was na 1x weg

4 dagen geleden

Wij hebben op aanraden van het CB bij 6 maanden haarwater van Berken gebruikt. Was na 1 keer gebruiken weg