22 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb er meerdere gekregen en gekocht en de enige die echt mega zacht blijven zijn die van het Duitse merk Hipp. Geen idee waar je ze kunt bestellen of kopen. Ik heb ze gekregen.
2 jaar geleden
Ik vind die van de hema superfijn. Blijven ook mooi in de droogtrommel. Heb nu nog doeken van 3 jaar geleden die er zelf kwa kleur nog goed uit zien
2 jaar geleden
Ik heb doeken van jollein en van Kruidvat maar merk na 3 jaar geen verschil in kwaliteit
2 jaar geleden
Ik heb op Amazon hydrofiele doeken van bamboe en katoen gekocht, zooo zacht en snel droog! Echt een verschil met die vd Hema en Kruidvat! Dat lijken wel doeken van karton in vergelijking
2 jaar geleden
Ik vind die van Kruidvat sinds een tijdje achteruit gegaan. Heel stug als ze uit de was komen. Die van Action vind ik wel goed. Stevig, zacht en blijven mooi van kleur. Heb nu ook een en ander op AliExpress besteld en die zijn wat dunner maar zo zacht! Hele leuke printjes ook. Muslin doeken en Bamboo doeken zijn dat.
2 jaar geleden
Spuugdoekjes van babydump eigen merk zijn hier favoriet. Blijven mooi! Ik heb ze nu 3 jaar in gebruik en zien er nog goed uit zonder te rafelen of gaten. Ik doe ze niet in de droger.
Ik vind de hydrofiele doeken van de hema heel fijn, done by deer. Ik heb nu ook welke van little dutch en meyco en die zijn ook zacht maar geen idee of die zacht blijven na verloop van tijd.
2 jaar geleden
Reactie op Goodnes
Heb je hier een link van?
2 jaar geleden
Reactie op Mila Salomé
Deze wordt pas in januari bezorgd, beetje laat wel jammer
2 jaar geleden
Done by deer. Ik heb echt van alle merken gehad. Cam cam vond ik eerst ook helemaal geweldig, maar als je nagel eraan bij zitten dan zit er meteen een hele gat in.