24 Reacties

vorig jaar
Ik heb deze de Joolz geo 3 gekocht, die vonden wij het fijnst lopen ( ook voor mijn man die wat langer is) echt een aanrader deze wagen!😊

vorig jaar
Wij hebben de Bugaboo Fox gekocht. Ik vond de fijne vering en brede en grote wielen grote pluspunten

vorig jaar
Een lijstje maken met wat je belangrijk vindt in een kinderwagen en dan zelf uit gaan proberen bij de winkel.
Ik twijfelde tussen de joolz en de uppa baby vista v2. Wij wandelen veel en de winkels zijn dichtbij. Dus ik wilde een wagen die een grote mand had en dat heeft de vista v2. Je kan hem ook uitbreiden naar duo wagen. Dat komt goed van pas nu de 2e eraan komt. Zo waren er nog een aantal punten waar de Uppa baby bij ons heel goed aansloot. Hij reed ook heel fijn in de winkel.
Ik denk dat alle merken prima zijn tegenwoordig.

vorig jaar
Dat is heel persoonlijk, wat vind jij belangrijk…
De consumentenbond heeft de volgende top 5
Nuna mixx next
Cybex Talos S Lux
Nuna triv next
Nuna Triv
Maxi Cosi Lila xp plus
En als beste koop: maxi Cosi street plus

vorig jaar
Wij hebben de Cybex Priam gekocht omdat wij deze onder andere het fijnste vonden rijden en het inklappen e.d. makkelijk gaat. De keuze voor een kinderwagen is echter wel heel persoonlijk, het beste is om naar de winkel te gaan en ze zelf te testen op basis van wat jezelf belangrijk vindt.

vorig jaar
TIP! Bij Babypark Wormerveer hebben ze een outlet boven. Wij hebben hier onze Joolz geo 3 gekocht met €500 korting. Helemaal nieuw (showmodel van beurs) en mooie donkerblauwe kleur.

vorig jaar
Wij hebben de Dubatti Two! Deze ging veruit het meest soepel over alle “terreinen” in het oefen gedeelte van Babypark! Is een kinderwagen voor alle ondergronden, zodat je er ook mee het bos in kan bijvoorbeeld. Ideaal🙌🏻 en is makkelijk in elkaar te zetten en in- en uit te klappen!

vorig jaar
Wij hebben een easywalker harvey3 gekocht. Hij rijd heel soepel en voelt heel degelijk en stevig aan

vorig jaar
Hier kwam gisteren de Maxi Cosi Zelia3 binnen.😍 Ideaal qua opbergen omdat de reiswieg later het zitje wordt én hij kan redelijk compact de auto in want het wieg/zitje deel is opvouwbaar. De kap kan heel ver voor lekker veel schaduw enzo. Bij de 1e hadden we een Maxi Cosi Mura 4, die beviel ons ook heel goed.

vorig jaar
Reactie op mamaof2soon
Hier kwam gisteren de Maxi Cosi Zelia3 binnen.😍 Ideaal qua opbergen omdat ...

😍 nu al blij mee haha

vorig jaar
Dubatti two! Komt vandaag binnen. Alles met 1 hand te bedienen en grote wielen voor onverharde wegen, past prima in een kleinere auto en met inklappen kan ie rechtop blijven staan, de joolz geo3 moet je bv plat leggen. Bij ons ging het tussen die joolz en deze, maar deze vonden we beide fijner lopen (ook in handvat)

vorig jaar
Wij hebben gekozen voor de uppababy vista van babypark. Makkelijk inklapbaar, groot mandje en uitbreidbaar met een extra zit als je twee kindjes achter elkaar krijgt.

vorig jaar
Joolz geo 3! Liep echt het allerlekkerst en mn vriend is lang en voor hem ook heel fijn

vorig jaar
Wij hebben de Silver Cross Wave, omdat we wisten dat we twee kindjes niet al te ver uit elkaar wilden (idealiter 2 jaar), en die wagen kan zowel als enkele als dubbele wagen gebruikt worden. Hij is ook heel fijn op parkpaden, onverharde wegen enzo, maar het is wel een flinke unit en hij is zwaar. Maar ik zou je absoluut aanraden om in de winkel wagens uit te proberen om te zien welke jij fijn vindt!