31 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Fenke1994
Wij gebruiken gewoon de Nivea kids, die smeert prima en is geloof ik ook ni ...
Die hebben wij ook ja! En ook hier blijft hij gewoon duimen 😂
8 maanden geleden
Wij gebruiken biodermal. Naïf was echt vreselijk. En nivea krijgen we allemaal uitslag van 😅
8 maanden geleden
Reactie op SSB-MDAR
Mag ik vragen waarom de Naïf niet fijn was? Heb hem gister aangeschaft haha ...
Wij vonden het lastig te smeren. Het uitsmeren lukte niet goed en het trok ook niet in. Er zat een soort korrel in wat ook een beetje pijn deed bij onze dochter.
8 maanden geleden
Wij gebruiken die van Dr Leenarts al jaren voor onze oudste met eczeemgevoelige huid en gaan die ook gebruiken voor onze dochter
8 maanden geleden
Oja een tip, kijk voor een zonnebrandcreme zonder alcohol, dat droogt de huid niet zo uit 🤗
8 maanden geleden
https://www.douglas.nl/nl/p/5009905002?variant=019573&trac=DO_NL.01.01_Shopping.P_Shopping.Google.14927595561.174126178057.019573.online.PM&gad_source=1&gad_campaignid=14927595561&gclid=Cj0KCQjwzrzABhD8ARIsANlSWNMfcbBIWT_dpdFv_EYhOp2FzwJaCfdnbGsUfvaGVUS6-WlRrqiJy0EaAvjWEALw_wcB
Voor mezelf ook van Lancaster. Deze voor de kinderen.
Ben er zelf erg tevreden over.
8 maanden geleden
Biodermal voor de gevoelige huid (ivm eczeem gevoelige huid), die kwam goed uit de test van sproetonline. Nu toevallig ook 1+1 gratis wat fijn is want het is best duur.
8 maanden geleden
Reactie op SSB-MDAR
Mag ik vragen waarom de Naïf niet fijn was? Heb hem gister aangeschaft haha ...
Als je de "mineralen" variant hebt dan is het net scrub 🥲
8 maanden geleden
Reactie op Rochelle1995
Ja.. die andere vonden wij ook niks hoor. Uiteindelijk voor noodgevallen in de auto gelegd 🙈
8 maanden geleden
Reactie op Rochelle1995
Zondag had ik er eerst wat in geknepen enzo en toen leek het wel mee te vallen (misschien ook omdat ik nu van die korrels wist). Baalde er ook van toen ik 'm kocht, nu smeer ik het gewoon voorzichtig en zacht, zodat het ook geen pijn doet. Onze meid leek er geen last van te hebben zondag
8 maanden geleden
Hier de uitslag van de consumentenbond. Ik heb vandaag die van het etos huismerk gehaald. Naif kwam met een 2.4 extreem slecht uit de test dus let op!!