160 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op LisaDD

Na mijn eerste bevalling ben ik 3,5l bloed verloren. Ik moest hiervoor geop ...
Ik heb ook 3,5l bloed verloren bij mijn eerste. Nu ben ik 10’augustus uitgerekend voor de 2e. Ik vind het wel een beetje eng 🫢

2 maanden geleden

Reactie op MelissavO202

Jullie hadden mijn bevalverhaal nog tegoed! Het is me een verhaal wel.. Vr ...
Jeetje wat heftig. Ik heb er kippenvel van. Heel veel succes met het verwerken van dit alles en hopelijk kunnen jullie ook genieten van die kleine naast het verdriet van je vader. Sterkte!

2 maanden geleden

Reactie op LisaDD

Na mijn eerste bevalling ben ik 3,5l bloed verloren. Ik moest hiervoor geop ...
Hier ook echt slecht gelegen door Fluxus bij de eerste bevalling bij de 2 nergens last van gehad ze houden je dan echt beter in de gaten en kunnen je ook iets geven waardoor alles beter verloopt dit hebben ze bij mij wel gedaan. Nu zwanger van 3e wilde graag thuis bevallen maar dat mag echt niet nu mag ik naar een kraamhotel om toch minder ziekenhuis idee te krijgen.

één maand geleden

Hoi mama's! Ik ben over 3,5 week uitgerekend om te bevallen van mn aller eerste kindje. Ik ben heel nerveus voor de bevalling maar eigenlijk nog meer voor alles wat daarna komt.. ik vroeg me af.. bloed je erg lang na de bevalling? En is het erg pijnlijk?

één maand geleden

Reactie op Firstimemommy1999

Hoi mama's! Ik ben over 3,5 week uitgerekend om te bevallen van mn aller ee ...
Of het pijnlijk is ligt zoooo erg aan hoe en hoe snel de bevalling verloopt en hoe je zelf kan ontspannen enzo. Ik ben bij ingeleid en kreeg weeënopwekkers en die weeën kwamen te snel achter elkaar en werden zo pijnlijk dat ik ze niet meer kon opvangen en om ruggenprik heb gevraagd. Het bloeden is ook heel erg wisselend. Ik ben tijdens bevalling weinig bloed verloren en met een kleine maand gestopt met bloeden. Maar zoals je in dit topic leest zijn er ook wel genoeg dames die tijdens bevalling veel bloed zijn verloren.

één maand geleden

Reactie op Firstimemommy1999

Hoi mama's! Ik ben over 3,5 week uitgerekend om te bevallen van mn aller ee ...
Je voorbereiden kan zo veel al helpen, een goede mindset en mensen om je heen die je helpen ontspannen maken zoveel verschil. Voor mij persoonlijk was het herstel heel snel (ondanks bloedverlies tijdens bevalling), ik heb misschien een paar dagen bloed gehad, volgens mij is een gemiddelde menstruatie bij mij heftiger. Maar dat verschilt zo per persoon. Maar nogmaals, ontspanning en mindset zijn echt key.

één maand geleden

Reactie op Firstimemommy1999

Hoi mama's! Ik ben over 3,5 week uitgerekend om te bevallen van mn aller ee ...
Ik denk dat dat indd erg verschilt per persoon! Ik zou wel wat ademhalingstechnieken oefenen! Hielp bij mij 2e keef erg goed om in mn bubbel te komen. Eerst keer had ik echt onderschat en ja vond het pijnlijker dan ik ooit had kunnen inbeelden haha. Het bloeden was vooral na 2e erg. Toen ben ik bijna knock out gegaan 3 weken na bevalling(ook door laag ijzer en lage bloeddruk).

één maand geleden

Wow, wat een dag! 🥹 Vorige week moest ik twee keer naar het ziekenhuis om een CTG te laten maken omdat mijn bloeddruk te hoog was. Gisterochtend (18-07) belde ik de verloskundige omdat ik weer veel kwalen had. Verloskundige is thuis geweest en heeft me wederom doorgestuurd naar de gynaecoloog. Wederom een CTG laten maken en inwendig onderzoek gehad: 2-3 cm ontsluiting! Dus besloten om in te leiden. Gynaecoloog ging even overleggen en kwam terug met de mededeling dat inleiden direct kon, dus daar gingen we dan maar voor! Om 18.00 uur zijn mijn vliezen gebroken Om 19.00 uur is er gestart met de weeënopwekkers Om 21.05 had ik 7 cm ontsluiting Direct daarna kreeg ik ineens persdrang 21.15 had ik volledige ontsluiting 21.22 is onze lieve mooie Tess geboren! 🩷 Voor een ruggenprik was het te laat, maar ik ben blij verrast dat het allemaal zo snel en zo goed is gegaan! Het gaat goed met ons en na wat bloeddruk controles mogen we vandaag lekker naar huis! Zó benieuwd naar de reactie van haar grote zus! 🥰🩷 Die is nog niks vertelt omdat het allemaal zo snel ging. Morgen heeft ze haar laatste schooldag en dan kan ze daarna heerlijk veel gaan knuffelen met haar zusje!

één maand geleden

Half 2 vannacht braken mijn vliezen. 2 uur ging ik rijden en half 3 waren we in het ziekenhuis, toen had k al wel wat weeen die begonnen in de auto en 3:03 was ze er in een perswee en twee keer persen 🙈.

één maand geleden

Reactie op braam0

Half 2 vannacht braken mijn vliezen. 2 uur ging ik rijden en half 3 waren w ...
Wauw 😳😍. Is het je 1e kindje?? En van harte gefeliciteerd 😊

één maand geleden

Reactie op braam0

Half 2 vannacht braken mijn vliezen. 2 uur ging ik rijden en half 3 waren w ...
Zo dat is wel echt sneeeeellllll. En klinkt heel makkelijk haha

één maand geleden

Reactie op Roosje23-

Wauw 😳😍. Is het je 1e kindje?? En van harte gefeliciteerd 😊
Nee haha. Maar die waren ook zo vlug 🙈. Geen idee hoe ik dat elke keer voor elkaar krijg.

één maand geleden

Reactie op MOMNITA

Zo dat is wel echt sneeeeellllll. En klinkt heel makkelijk haha
Klinkt makkelijk Maar deed alsnog zeer hoor. Zo van: Nooit. Meer. 😂

één maand geleden

Reactie op braam0

Half 2 vannacht braken mijn vliezen. 2 uur ging ik rijden en half 3 waren w ...
Gefeliciteerd! Ik zag jullie foto voorbij komen en ik vroeg me af waar je dat mooie mutsje vandaan hebt

één maand geleden

Reactie op nikster2

Gefeliciteerd! Ik zag jullie foto voorbij komen en ik vroeg me af waar je d ...
Babydump!

één maand geleden

Reactie op braam0

Half 2 vannacht braken mijn vliezen. 2 uur ging ik rijden en half 3 waren w ...
Jeetje wat vlug!! Gefeliciteerd!!! 😊

één maand geleden

Reactie op nikster2

Gefeliciteerd! Ik zag jullie foto voorbij komen en ik vroeg me af waar je d ...
Little dutch

één maand geleden

Reactie op braam0

Half 2 vannacht braken mijn vliezen. 2 uur ging ik rijden en half 3 waren w ...
Heeeerlijk zo SNEL!! En jaaaa ik snap wat je bedoelt met nooit weer🤣 ondanks het snel ging 😄 lekker uitrusten nu😘

één maand geleden

Reactie op braam0

Half 2 vannacht braken mijn vliezen. 2 uur ging ik rijden en half 3 waren w ...
Wat schrikken 👀🙊

één maand geleden

Reactie op RMulder1995

Wat schrikken 👀🙊
Jeetje idd wat snel gelukkig was je snel in het ziekenhuis ook van harte gefeliciteerd met jullie mooie kindje