22 Reacties

één maand geleden

Mijn kindje zat ook op de p5 lijn, schommelde zelfs tussen p2 en p5! ik heb heel duidelijk uitgesproken naar gynaecoloog en verloskundige dat ik er alle vertrouwen in heb en dat ik thuis wil bevallen. Ze hebben hierin blijkbaar wel een hele uitzondering gemaakt, maar ik ben thuis bevallen met een perfecte badbevalling van een super sterk meisje, wat idd op de p5 lijn zat. Ze woog 2660 met 39.4 zwangerschap. Ze deed het meteen goed en dat zag gelukkig kraamzorg ook. Ze is n keer voor haar glucose geprikt (was meteen goed) en verloskundige wilde eigenlijk bijvoeden, maar kraamzorg gaf aan ook het vertrouwen te hebben en dat niet nodig te vinden. Mij op het hart gedrukt om aan de bel te trekken als ik iets niet vertrouwde, maar allemaal niet nodig geweest. Onze meid heeft het vanaf begin af aan super gedaan en is nu (2 jaar later) nog steeds klein, maar verder super (voor) in ontwikkeling! Ik heb veel gehad aan bevallen als een baas op insta, waarmee ik sterker in m’n schoenen durfde te staan en tegen de gebaande regels in durfde te gaan. Zo blij mee nog steeds!!

één maand geleden

Reactie op VicB

Nou het lijkt erop dat mijn kleine meid ook geen zin had in een inleiding. ...
Oh haha ik zie dat je al bevallen bent! Gefeliciteerd!!