45 Reacties

2 jaar geleden

Bij mij klopte het! Aan de hand van de nub theorie zag ik heel duidelijk een meisje (soort van vorkje nub), en bleek uiteindelijk ook een meisje te zijn toen we vorige week de geslachtsecho hadden. En bij jou?

2 jaar geleden

Bij onze oudste klopte het niet. Dus deze keer wachten we tot de 20 weken echo.

2 jaar geleden

bij mij klopte het

2 jaar geleden

Reactie op 19AM91

Bij mij klopte het! Aan de hand van de nub theorie zag ik heel duidelijk ee ...
Heb je foto van 12, 13 weken echo?

2 jaar geleden

bij ons dochtertje klopte het, een meisje. bij deze hebben we helaas geen goede nub echo mee gekregen, maar op de 13 weken echo leek het een meisje. morgen geslacht echo met 15 weken dus ben benieuwd.

2 jaar geleden

Bij mij klopte het niet! Was best een duidelijke meisjes nub maar het is toch een jongen 馃┑馃┑

2 jaar geleden

Bij mij klopte de nub. Mijn echo was met 12+2 en je zag duidelijk een jongetjes nub.

2 jaar geleden

Bij mij klopte het

2 jaar geleden

Bij mij klopte het

2 jaar geleden

Ramzi en nub klopte bij mij

2 jaar geleden

Reactie op Saritd

Bij mij klopte het niet! Was best een duidelijke meisjes nub maar het is to ...
Heb je misschien een foto van de echo waarop je de meisjes nub zag? Wij hebben ook een duidelijke meisjes nub maar hebben allebei zo sterk het idee dat het een jongen is, zo gek!

2 jaar geleden

Reactie op hannah2010

Heb je misschien een foto van de echo waarop je de meisjes nub zag? Wij heb ...
Haha ja wij hadden dat gevoel ook toevallig, zelfs nadat vriendinnen (die meer nub expert zijn dan ik) zeiden dat dit wel duidelijk meisjes nub was. Ben benieuwd wat het bij jou is! Wanneer weet je het?

2 jaar geleden

Ik was ook echt overtuigd van een jongen, maar met precies 13 weken hadden wij een h茅le duidelijke meisjes NUB. Dus toen ben ik alvast omgeschakeld en met 15 weken werd ook echt bevestigd dat het overduidelijk een meisje is!馃挀Je zag op de NUB echt een dubbele horizontale streep.

2 jaar geleden

Bij mij!

2 jaar geleden

Reactie op Saritd

Haha ja wij hadden dat gevoel ook toevallig, zelfs nadat vriendinnen (die m ...
Oo wat grappig! Deze nub is best vergelijkbaar met die van ons, zou hier ook een meisje hebben gedacht idd! Haha. Wij hebben over 2 weken pas de geslachtsecho, ben benieuwd!!

2 jaar geleden

Reactie op hannah2010

Oo wat grappig! Deze nub is best vergelijkbaar met die van ons, zou hier oo ...
Haha spannend! Laat het hier maar weten, ben wel benieuwd 馃槂

2 jaar geleden

Deze echo eergisteren bij 13+5, heb sterk het gevoel een meisje door deze nub! Zaterdag gaan we horen wat het wordt!

2 jaar geleden

Bij mijn dochter klopte het en bij deze zwangerschap ook. Nub was jongen, 13 weken zag je jongetje en nu met 15 weken weer overduidelijk een jongen. Bij mijn oudste klopte die niet. Die zou een meisje wezen volgens de nub, maar is een jongen

2 jaar geleden

Reactie op Lisaatje1995

Deze echo eergisteren bij 13+5, heb sterk het gevoel een meisje door deze n ...
Ik denk toch echt een jongen馃檲

2 jaar geleden

Haha nee, nub was volgens meerderen (ook hier) een meisje, maar we verwachten toch echt een kereltje!!鉂o笍 op de billen foto was overduidelijk een piemeltje te zien 馃榿