11 Reacties

vorig jaar

Ik heb beide van biobim in huis, zowel de rijstepap als haverpap. Zover ik begrepen heb, kan je best af en toe rijstepap geven. Gewoon niet elke dag.

vorig jaar

Ik vroeg mij hetzelfde ook af. Ik heb ook beide varianten en wil gaan uitproberen hoe hij reageert op beide. Wil het om en om uitproberen en dan eerst in de ochtend mocht het buikpijn geven dat dat niet in de nacht gebeurt. En als het dan goed gaat wil ik het geven voor dat hij gaat slapen voor de nacht. Hopelijk slaapt hij daar iets beter van door (ja je leest dat het niet uit zou maken, maar het lijkt me logischer dat het wel uitmaakt omdat het een voller gevoel geeft en ons baby鈥檛je wordt echt alleen voor honger wakker in de nacht)

vorig jaar

Is er een reden waarom je graag pap wilt geven? Wij hebben helemaal nooit pap gegeven aan onze zoon van 2,5 en zijn dat nu bij onze dochter ook niet van plan. 馃槄

vorig jaar

Reactie op Didiizzy

Is er een reden waarom je graag pap wilt geven? Wij hebben helemaal nooit p ...
Ja ik vraag me dit ook af. Wat is de meerwaarde? 馃槄

vorig jaar

Reactie op Didiizzy

Is er een reden waarom je graag pap wilt geven? Wij hebben helemaal nooit p ...
Onze dochter heeft behoorlijk wat last van reflux (Eerder een zkh opname voor geweest ) Johannesbroodpitmeel kan ze niet tegen Maar mogelijk verdraagt ze dit wel Zo is het voor haar hopelijk eens fijn om geen halve flessen uit te spugen en zure oprispingen te hebben Maar dat het , al is het maar 1 fles gewoon in haar maagje blijft

vorig jaar

Reactie op loisceleste

Vorige sommige babys kan het wel nuttig zijn, geen 1 baby is hetzelfde + als ik er geen meerwaarde in zag had ik natuurlijk dit topic niet hoeven te openen ;)

vorig jaar

Onze dochter heeft behoorlijk wat last van reflux (Eerder een zkh opname v ...
Hee, wij gebruiken dit ipv Johannesbroodpitmeel, Geliact. Ook voor reflux. Zelfde als Johannes alleen zonder toevoegingen. Word ook door kinderartsen aangeraden bij reflux. Wij gebruiken het nu sinds afgelopen zondag en of het is toeval maar echt een veel relaxter kind . Slaapt overdag veel beter en spuugt bijna niks meer.

vorig jaar

Reactie op Liesss1991

Hee, wij gebruiken dit ipv Johannesbroodpitmeel, Geliact. Ook voor reflux. ...
Ja het kan dus ook heel nuttig zijn 馃槍 fijn! Gebruiken jullie rijstebloem of havermout van biobim? En geven jullie dit sochtend of savonds

vorig jaar

Ja het kan dus ook heel nuttig zijn 馃槍 fijn! Gebruiken jullie rijstebloem ...
Ik geef ze geen pap. Met Geliact ( verdikkingsmiddel )maak ik de melk dikker met alleen de dag voedingen. s nachts heeft ze geen last van spugen en slaapt gelijk ze verder

vorig jaar

Reactie op loisceleste

Ik begin vanaf 4 maanden met bijvoeding en start dan ook voorzichtig met een papfles zodat de darmen er aan kunnen wennen. Daarna over op pap uit een schaaltje voor het oefenen van de mondmotoriek en dan later over op brood en pap zoals ik dat zelf ook wel eens afwissel. Gezellig samen eten en een goede bodem voor de dag. 馃槉

vorig jaar

Reactie op Liesss1991

Ik geef ze geen pap. Met Geliact ( verdikkingsmiddel )maak ik de melk dikke ...
Oh dan heb ik het verkeerd ge茂nterpreteerd