10 Reacties
2 jaar geleden
Ik lees even mee!
Heb zelf een commode van babydump + bladvergroter maar steekt inderdaad ook ver uit en commode moet daardoor naar voren gezet worden, dit ziet echt niet uit als je de kamer binnen komt lopen en neemt best veel plek in beslag.
Voor nu hebben wij gewoon zonder bladvergroter het aankleedkussen erop liggen. Je blijft er toch wel bij staan als je de baby aankleed/verschoont.
2 jaar geleden
Lees graag mee want ik wil ook liever niet dat de commode te ver naar voren komt. Het lijkt erop dat deze niet ver naar voren kom, kijk maar naar het 2e plaatje. Wel
Moet je deze nog verven of je moet deze kleur willen behouden.. https://www.beterbed.nl/overige-meubelen/opzet-commode-kiddy?article=672089&utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=BBNL+%7C+GC+%7C+SMARTLY+%7C+PUR+%7C+PROSPECTING&utm_term=Broad+Audience&utm_content=BBNL+%7C+GC+%7C+SMARTLY+%7C+PUR+%7C+PROSPECTING+-+Broad+Audience+-+Dynamic+Product+Ad+-+09092022+%234
2 jaar geleden
Wij hebben ook de hemnes kast bij onze zoon gehad en ipv een bladvergroter hebben wij als aankleedkussen de leander matty gekocht. Is verzwaard en blijft prima zo liggen! Nu nog steeds (is nu 11 kilo en 17 maanden)
2 jaar geleden
Reactie op Cynthia0704
Wij hebben ook de hemnes kast bij onze zoon gehad en ipv een bladvergroter ...
Ik heb idd ook de Leander matty met deze reden