11 Reacties

één maand geleden

Ik af en toe trekkende brandende pijn, bij mij wuiven ze het ook af dat "het tijd nodig heeft om te helen" en dat het hoort bij het 9 maanden ontzwangeren. Maar ik kan mezelf niet eens lekker uitrekken zonder dat ik pijn krijg. 😅 Daarnaast ook nog onderhuids een soort ballen/ontstekingen in het littekenweefsel maar zolang ik geen koorts heb hoef ik me geen zorgen te maken zeggen ze

één maand geleden

Reactie op lilliemarie

Ik af en toe trekkende brandende pijn, bij mij wuiven ze het ook af dat "he ...
Hmm oke :( kun je wel kleding verdragen?

één maand geleden

Reactie op Sil3456

Hmm oke :( kun je wel kleding verdragen?
Nee ook niet, ik heb een paar extra grote spijkerbroeken gekocht op Shein en verders draag ik joggingbroeken en leggings 😅

één maand geleden

Ik heb dit ook. Ik ben er nu 1x voor bij een osteopaat geweest en die zegt dat het verklevingen zijn aan de iliopsoas spier die trekken. Hij is begonnen het los te maken. Ik moet deze wk sowieso nog terug, maar ik merk al verbetering! Dus misschien voor jullie ook een idee om te doen...

één maand geleden

Huh!? Acnes? Heb je dat opgezocht? Ik heb dat in een zwangerschap gehad maar dan zit een zenuwbekneld. Heeft een MDL arts/chirurg meegekeken? Ik heb het ook maar ben nogmaals geopereerd na de keizersnede. Bij mij zei de gynaecoloog dat het komt omdat het littekenweefsel steeds opnieuw ‘open wordt gescheurd’ en daardoor zou er uiteindelijk minder littekenweefsel zijn. En de chirurg zei dat het ook kan komen van teveel doen maar dat is vanwege de andere operatie. Maar acnes zou ik echt op doorvragen. Dat is heftig. En ik snap eerlijk gezegd dan niet waar de beknelling is ontstaan..

één maand geleden

Reactie op BabyvdN

Huh!? Acnes? Heb je dat opgezocht? Ik heb dat in een zwangerschap gehad maa ...
Ik ben bij de pijnpoli geweest inmiddels inderdaad omdat ik borstvoeding geef valt injecties krijgen al weg, ze willen nu met een tens de klachten verhelpen. Jij had het dus niet na/door je keizersnede?

één maand geleden

Ik heb ook 3 maanden later nog last. Soms lijkt het alsof de snede open scheurt maar zit gewoon goed dicht ? En vaak ook steken in m’n buik rond m’n litteken. Ik dacht misschien zijn dat de zenuwen waar het gevoel terug komt

één maand geleden

Ik heb ook nog last van mijn wond. Het is prachtig geheeld maar als ik opsta of een beetje helling loop, dan drukt het heel erg op m'n wond en doet het pijn. Lijkt echt van binnenuit. Heel irritant , ik merk ook geen verbetering... het is bij mij nu 3 maanden geleden. De gynaecoloog zei herstel 6-12 maanden dus zal er dan wel bij horen....

één maand geleden

Reactie op Sil3456

Ik ben bij de pijnpoli geweest inmiddels inderdaad omdat ik borstvoeding ge ...
Wat heftig! Echt.. hebben ze een idee hoe het is gekomen? Nee, ik heb het in de zwangerschap gehad en dan is het meestal over na de bevalling (was ook zo). Ik mocht in de zwangerschap wel de injecties krijgen. Toch gek dat jij dat dan nu niet mag (geen commentaar gewoon stukje onbegrip van mij). Wat is de prognose nu? En weten ze hoe het is gekomen en beter hoe je er weer vanaf komt?

4 dagen geleden

Reactie op BabyvdN

Wat heftig! Echt.. hebben ze een idee hoe het is gekomen? Nee, ik heb het i ...
Zie je reactie nu pas! Ja het kan komen door het hechten! Dat er een zenuw vast is komen te zitten. Ik heb een tens apparaat geprobeerd maar dit hielp helaas niet. Binnenkort opnieuw een gesprek hoe nu verder

4 dagen geleden

Ik had eigenlijk tot ik weer ging werken ( in de zorg) geen last van het littekengebied. Nu na elke dienst een stekende pijn. Op vrije dagen geen klachten.