56 Reacties
2 maanden geleden
Afgelopen maandag dus een week geleden. Na de prik geen last, maar sinds gisteren huilerig en onrustig met slapen.
2 maanden geleden
Mijn zoontje heeft tot nu toe van geen enkele vaccinatie echt last gehad, ook van de BMR nauwelijks.
Bijwerkingen komen pas na 8-14 dagen als ik me goed herinner dat ze zeiden. Zoontje had rond die tijd wel een week lang veel poepluiers, maar kreeg ook kiezen, dus link dat daar aan.
2 maanden geleden
Reactie op DdGL90
Ze heeft hem ruim 2 weken geleden gehad. Geen last van gehad. Moet wel zegg ...
Hoe heb je dat dan gedaan? Krijgt ze die later?
2 maanden geleden
Mijn zoon van 14 maanden heeft de prikjes gehad, van 1 prikje had die nergens last van.
Van die andere prik kan na zoveel dagen bijwerkingen komen zei de consultatiebureau.
Heb alleen hangerigeid gemerkt, en 2x verhoging (max 38 graden).
Voor de rest zou ik het niet weten. Want kleine man is flink verkouden opeens sinds gisteren.
(Vriend is ook al een week lang erg verkouden met luchtweginfectie)
2 maanden geleden
Reactie op DdGL90
Ze krijgt die later inderdaad. Wij hebben gekozen voor een aangepast schem ...
Kun je hier wat meer over vertellen? Wat houd ontstoren in? Ben erg benieuwd 😊
4 weken geleden
Hier wel rode vlekjes, maar op hele lijfje en hoofd, oren etc. Nog nooit last gehad van een vaccinatie. Maar nu echt veel plekjes. Herkend iemand dit beel? Opvang vind het meer op waterpokken lijken, ik vind het nog moeilijk te zeggen. HA had nooit uitslag van BMR gezien en dacht ook aan waterpokken. Had even een foto gestuurd.
Herkend iemand dit beeld?
Hele billen zitten ook onder de vlekjes, maar dan vuurrood, maar dat zou ook van een paar dagen hele zure (tanden) poep kunnen zijn en dat dat een schimmelinfectie aan het worden is. We behandelen dat al een 2 dagen zoals zou moeten, wordt gelukkig niet erger.
En als klap op de vuurpijl heerst er in huis buikgriep. Gaat vooralsnog aan haar voorbij, maar zou wel echt heel zielig zijn als het allemaal tegelijk heeft zo.