56 Reacties

2 maanden geleden

Nee nog niet, maar ik volg voor de ervaringen :)

2 maanden geleden

Afgelopen maandag dus een week geleden. Na de prik geen last, maar sinds gisteren huilerig en onrustig met slapen.

2 maanden geleden

Mijn zoontje heeft tot nu toe van geen enkele vaccinatie echt last gehad, ook van de BMR nauwelijks. Bijwerkingen komen pas na 8-14 dagen als ik me goed herinner dat ze zeiden. Zoontje had rond die tijd wel een week lang veel poepluiers, maar kreeg ook kiezen, dus link dat daar aan.

2 maanden geleden

Ze heeft hem ruim 2 weken geleden gehad. Geen last van gehad. Moet wel zeggen dat ik het direct ontstoord heb toen we thuis kwamen. En ze heeft hem niet in combinatie met MenACWY gehad.

2 maanden geleden

Reactie op DdGL90

Ze heeft hem ruim 2 weken geleden gehad. Geen last van gehad. Moet wel zegg ...
Ze krijgen toch alleen de BMR? Ik heb van de vombi die zei nog niet gehoord😬En hoe heb je hem gelijk ontstoord?

2 maanden geleden

Klopt, de bijwerkingen komen pas later. Tot nu toe alle vaccinaties weinig last maar deze schijnt echt anders te zijn. Morgen zijn we aan de beurt..

2 maanden geleden

Dit dus

2 maanden geleden

Op dag 8 na de vaccinatie begon de koorts, deze is nu inmiddels (dag 10 in de avond) gestegen tot 40,3 graden. En een paar kleine rode vlekjes tot nu toe.

2 maanden geleden

Reactie op DdGL90

Ze heeft hem ruim 2 weken geleden gehad. Geen last van gehad. Moet wel zegg ...
Hoe heb je dat dan gedaan? Krijgt ze die later?

2 maanden geleden

Mijn zoon van 14 maanden heeft de prikjes gehad, van 1 prikje had die nergens last van. Van die andere prik kan na zoveel dagen bijwerkingen komen zei de consultatiebureau. Heb alleen hangerigeid gemerkt, en 2x verhoging (max 38 graden). Voor de rest zou ik het niet weten. Want kleine man is flink verkouden opeens sinds gisteren. (Vriend is ook al een week lang erg verkouden met luchtweginfectie)

2 maanden geleden

Reactie op Nathalie 0419

Hoe heb je dat dan gedaan? Krijgt ze die later?
Ze krijgt die later inderdaad. Wij hebben gekozen voor een aangepast schema. En het ontstoren heb ik met de biotensor/NEI gedaan.

2 maanden geleden

Hier krijgt ze hem over 2weken dus lees even mee

2 maanden geleden

Morgen een week geleden gehad (beide vaccinaties), we wachten rustig af of er iets gaat "gebeuren" haha 👀

2 maanden geleden

Hier geen bijwerkingen gehad!

2 maanden geleden

Reactie op angelabels

Hier geen bijwerkingen gehad!
Wat fijn! Ze heeft ze vandaag gehad. Ik ga duimen 😊

2 maanden geleden

Hier bij alle 4 kinderen geen last of bijwerkingen gehad

2 maanden geleden

Reactie op DdGL90

Ze krijgt die later inderdaad. Wij hebben gekozen voor een aangepast schem ...
Kun je hier wat meer over vertellen? Wat houd ontstoren in? Ben erg benieuwd 😊

2 maanden geleden

Vandaag dag 5 en nog niks🤞🏻

4 weken geleden

Hier wel rode vlekjes, maar op hele lijfje en hoofd, oren etc. Nog nooit last gehad van een vaccinatie. Maar nu echt veel plekjes. Herkend iemand dit beel? Opvang vind het meer op waterpokken lijken, ik vind het nog moeilijk te zeggen. HA had nooit uitslag van BMR gezien en dacht ook aan waterpokken. Had even een foto gestuurd. Herkend iemand dit beeld? Hele billen zitten ook onder de vlekjes, maar dan vuurrood, maar dat zou ook van een paar dagen hele zure (tanden) poep kunnen zijn en dat dat een schimmelinfectie aan het worden is. We behandelen dat al een 2 dagen zoals zou moeten, wordt gelukkig niet erger. En als klap op de vuurpijl heerst er in huis buikgriep. Gaat vooralsnog aan haar voorbij, maar zou wel echt heel zielig zijn als het allemaal tegelijk heeft zo.

4 weken geleden

Reactie op NB21

Hier wel rode vlekjes, maar op hele lijfje en hoofd, oren etc. Nog nooit la ...
Zo begonnen bij ons de waterpokken afgelopen vrijdag.. even per uur aankijken, verdubbeld zich enorm snel!