4 Reacties

2 jaar geleden

Als je veel last hebt van lucht schijnt het soms te helpen om frisdrank (of spa rood) te drinken. Het koolzuur zorgt ervoor dat de kleine luchtbelletjes 1 grotere wordt en daardoor boer je de lucht op. Wellicht kan je dit drinken in de avond, zodat je al wat lucht kwijt bent? Geen idee of het helpt hoor. En gemberpillen schijnen te helpen bij maagklachten

2 jaar geleden

Boeren laten was mijn 1e zwangerschapssymptoom. Nog steeds heb ik er last van (ook 7+1 vandaag馃榾). Hier vooral na dat ik wat heb gegeten. Snachts eigenlijk geen last van, dus daarvoor geen tips. Maar het boeren is gelukkig ook bij mijn vorige zwangerschap nooit over gegaan in overgeven. Bij mij heeft het meer te maken dat m鈥檔 darmen en maag wat ruimte moeten maken.

2 jaar geleden

Ik heb hier ook last van! Als ik op de bank lig, moet ik de hele tijd omhoog komen om te boeren馃槀 heel charmante kwaal. Vooral in de avond en ik ben er ook misselijk bij en overgegeven maar niet door/na het boeren. Ik ben nu 8 weken. Geen tips helaas. Ik heb standaard crackers naast me bed voor als ik 's nachts wakker word en misselijk ben en voor in de ochtend.

2 jaar geleden

Ik laat boeren als een echte vent, niet normaal. Voornamelijk na het eten of drinken. Heb gelukkig nog niet gespuugd er van. Ik denk maar zo, als het lucht eruit is dan is het eruit.