17 Reacties

10 dagen geleden

Pardon?! Meer dan terecht, ik had een klacht ingediend/gesprek met management aangevraagd

10 dagen geleden

Helemaal terecht zeker bespreken geeft geen vertrouwen zo

10 dagen geleden

Reactie op anoniemaugustus

Pardon?! Meer dan terecht, ik had een klacht ingediend/gesprek met manageme ...
Dit!!

10 dagen geleden

Een borrel onder werktijd? Alcohol terwijl je op kindjes moet passen? Begrijp ik dit verkeerd? 😭🤣

9 dagen geleden

Ik zou hier ook niet mee akkoord gaan. Bij ons was er een kerstdiner, maar de kindjes van wie er geen papa of mama was, bleven gewoon samen met de juf op de groep totdat ze opgehaald werden. En dat lijkt me niet meer dan normaal. Dus deze gang van zaken vind ik heel erg raar.

9 dagen geleden

Wauw nee dit zou ik echt niet pikken! Kan het me haast niet voorstellen dat dat gebeurt! Echt absurt

9 dagen geleden

Een kerstborrel op een kinderdagverblijf 🥲? Ik werk al 12 jaar in de kinderopvang en hier nooit van gehoord. Alcohol onder werktijd als pedagogisch medewerker en verantwoordelijkheid heeft over kinderen echt not done! Maar dat terzijde, er hoort ten alle tijden een leidster op de groep te blijven bij de kleintjes die nog een slaapje hebben of onrustige kindjes die niks aan zo’n kerstborrel hebben 🥲.

9 dagen geleden

Nee ik zou hier totaal niet okey mee zijn. Al helemaal bij zo’n kleintje is het zo slecht voor het ritme en drank tijdens werktijd pff niet normaal.

9 dagen geleden

Wat slecht zeg! Ik sluit me aan bij de andere reacties

9 dagen geleden

Oh wow…wij hebben ook een kerstborrel maar dat is vanaf 16.30 met komkommers in de vorm van kerstbomen en tot in den treuren kinder kerstmuziek 🙈 vind de borrel die jij omschrijft erg ongepast als deel van de opvangtijd en dan ook nog gewoon niet voor je dochter zorgen eigenlijk…echt terecht boos hoor

9 dagen geleden