17 Reacties

10 dagen geleden

Pardon?! Meer dan terecht, ik had een klacht ingediend/gesprek met management aangevraagd

10 dagen geleden

Helemaal terecht zeker bespreken geeft geen vertrouwen zo

10 dagen geleden

Reactie op anoniemaugustus

Pardon?! Meer dan terecht, ik had een klacht ingediend/gesprek met manageme ...
Dit!!

10 dagen geleden

Een borrel onder werktijd? Alcohol terwijl je op kindjes moet passen? Begrijp ik dit verkeerd? 😭🤣

9 dagen geleden

Ik zou hier ook niet mee akkoord gaan. Bij ons was er een kerstdiner, maar de kindjes van wie er geen papa of mama was, bleven gewoon samen met de juf op de groep totdat ze opgehaald werden. En dat lijkt me niet meer dan normaal. Dus deze gang van zaken vind ik heel erg raar.

9 dagen geleden

Wauw nee dit zou ik echt niet pikken! Kan het me haast niet voorstellen dat dat gebeurt! Echt absurt

9 dagen geleden

Een kerstborrel op een kinderdagverblijf 🥲? Ik werk al 12 jaar in de kinderopvang en hier nooit van gehoord. Alcohol onder werktijd als pedagogisch medewerker en verantwoordelijkheid heeft over kinderen echt not done! Maar dat terzijde, er hoort ten alle tijden een leidster op de groep te blijven bij de kleintjes die nog een slaapje hebben of onrustige kindjes die niks aan zo’n kerstborrel hebben 🥲.

9 dagen geleden

Nee ik zou hier totaal niet okey mee zijn. Al helemaal bij zo’n kleintje is het zo slecht voor het ritme en drank tijdens werktijd pff niet normaal.

9 dagen geleden

Wat slecht zeg! Ik sluit me aan bij de andere reacties

9 dagen geleden

Oh wow…wij hebben ook een kerstborrel maar dat is vanaf 16.30 met komkommers in de vorm van kerstbomen en tot in den treuren kinder kerstmuziek 🙈 vind de borrel die jij omschrijft erg ongepast als deel van de opvangtijd en dan ook nog gewoon niet voor je dochter zorgen eigenlijk…echt terecht boos hoor

9 dagen geleden

Dank voor alle reacties! Nog even ter verduidelijking: of de leidsters hebben gedronken weet ik niet. Dat heb ik niet gezien en mag ik hopen van niet. Maar het was wel een borrel met wijn/bier, muziek en grote drukte. Daar had mijn kind helemaal niet moeten zijn als zij eigenlijk had moeten slapen. De leidsters hadden inderdaad gewoon op de groep moeten blijven. Fijn om te horen dat ik mij niet aanstel. Ik ga een mail sturen en hopelijk ontvang ik gepaste reactie. Het is ook pas haar tweede week… lekker begin😅

9 dagen geleden

Beetje rare vraag hoor. Maar is deze opvang net geopend in Maarssen? Zo ja, dan ben ik over precies dezelfde situatie niet helemaal tevreden. Ik kwam de groep op en daar was niemand dus toen maar naar beneden, gelukkig had die van mij het nog naar zijn zin maar viel thuis prompt in slaap omdat hij helemaal oververmoeid was en het dagboek is niet geupdate dus ik kan ook niet zien wanneer hij dan voor het laatst geslapen had behalve tot half 3 en ik vind een wakkertijd van 2,5 uur niet echt geschikt voor een kindje van 4 maanden....

9 dagen geleden

Reactie op NnaStr

Beetje rare vraag hoor. Maar is deze opvang net geopend in Maarssen? Zo ja, ...
Mag ik jou een prive bericht sturen??

9 dagen geleden

Reactie op Cdw50

Mag ik jou een prive bericht sturen??
Ja graag!

9 dagen geleden

Reactie op NnaStr

Beetje rare vraag hoor. Maar is deze opvang net geopend in Maarssen? Zo ja, ...
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd

9 dagen geleden

Meeeer dan terecht! Wat een bizarre situatie

9 dagen geleden

Topic gesloten op verzoek van TS