Hoi mama’s,
Ik ben ontzettend teleurgesteld/boos op het kdv.
Vandaag was een kerstborrel van 16:00 tot 18:00. Kdv is zo ingedeeld dat er twee groepen zijn en een grote speelkelder. Borrel vond plaats in de kelder. Bij aankomst hoorde ik mijn dochter hard huilen vanuit de kelder, maar kon mij niet voorstellen dat ze al op de borrel was. Haar groep binnengelopen, maar daar was niemand te bekennen. Aangekomen in de kelder lag mijn dochter keihard te huilen tussen heel veel mensen, harde muziek, herrie, wijn/bier. Leidster gaf aan dat ze moe was en eigenlijk zou moeten slapen. Het was half 5 en mijn dochter was al sinds 2 uur smiddags wakker. Zij had dus allang moeten slapen. Het is een baby van 3,5 maand.
Ik vind het echt niet oke dat er niemand op de groep is gebleven voor de kindjes die nog een slaapje moesten doen. Borrel was namelijk niet verplicht en je hoefde je kind niet om 16:00 op te halen als je niet zou komen. Kindjes waarvan ouders dus niet zouden komen (of later zoals ik), waren dus ook gewoon op de borrel. Ongeacht huilen, of ze moesten eten/slapen noem het maar op.
Ik had liever zelf besloten om haar mee te nemen van de groep naar de borrel. Ik vind dat dat niet aan hen is. Zeker niet als mijn dochter moet slapen en duidelijk aangeeft dat zij dat wil. Er had gewoon tot sluitingstijd iemand op de groep moeten zitten voor die kindjes.
Tuurlijk mogen de leidsters ook genieten van een borrel, maar dan hadden ze moeten zeggen dat ze vanaf 16:00 dicht gingen en er niet meer voor de kids wordt gezorgd.
Wat vinden jullie hiervan? Terecht? Wat zouden jullie hiermee doen?