8 Reacties

2 dagen geleden

Mijn dochter is bijna 4 maand en drinkt vaak ook nog maar 5 minuten aan de borst, waar ze eerder rustig 12 minuten kon drinken. Naarmate ze ouder worden kunnen ze krachtiger drinken, als je baby tevreden is naderhand, goed groeit, genoeg plas en poepluiers heeft hoef je je geen zorgen te maken!🤭

2 dagen geleden

Ik lees nu pas dat hij vaak nog wel meer wil, misschien een 3e en 4e borst aanbieden?

2 dagen geleden

Ik heb dit ook gehad. Je zou kunnen proberen om borst compressie toe te passen en vaker van borst wisselen. Ohja en lopend voeden werkt hier ook 🙈

2 dagen geleden

Evt vaker van borst wisselen. Na een halfuur opnieuw aanleggen kan ook helpen. Hoe merk je dat hij meer wilt? Is hij ook tevreden met een speentje of nog echt honger? Rond 4 maanden kan je een productiedip hebben

2 dagen geleden

Mijn kleintje drinkt ook kort maar heb ontdekt dat ik het kan verlengen door m’n borst vast te houden bij t voeden. Dus als ze links drinkt, dan houd ik met mijn linkerhand mijn linkerborst vast en ondersteun met m’n wijs en middelvinger haar kin een beetje. Met rechts houdt ik haar rug/nek/hoofdje vast. En inderdaad, lopen heeft hier ook succes.

2 dagen geleden

Reactie op Zwaniek

Ik lees nu pas dat hij vaak nog wel meer wil, misschien een 3e en 4e borst ...
Aha! Dat je dan weer wisselt zeg maar tijdens dezelfde voeding??🤷‍♀️

2 dagen geleden

Reactie op Veraaaa93

Aha! Dat je dan weer wisselt zeg maar tijdens dezelfde voeding??🤷‍♀️
Jaa! Ik merk dat het soms nog weer een tsr opwekt waardoor er weer wat sneller melk komt, heeft ook invloed op je productie want vaker = meer melk wat wordt aangemaakt.

2 dagen geleden

Dank voor jullie reacties!! Ik ga eens vaker wisselen en lopend voeden, nog niet geprobeerd ❤️