8 Reacties

18 dagen geleden

En uitstellen? Zou dat lukken, bijv elke paar dagen een half uur later kolven? En dan inderdaad minimaal, of enkel met de hand even de druk eraf?

17 dagen geleden

Sportbh aan of zelfs 2 over elkaar en zo slapen. Niet heel fijn maar hielp bij mij goed vorige keer met stoppen bv. Ik bleef toen ook maar bezig met kolven en harde plekken krijgen en met strakke bh aan ging het goed en snel gestopt. Misschien werkt dit bij jou ook

17 dagen geleden

Koolbladeren in je bh schijnen ook te kunnen helpen tegen stuwing en om de productie te verminderen! Die zou je zelfs even in de koelkast kunnen leggen van te voren

17 dagen geleden

Bedankt voor jullie reacties ik ga het proberen !

17 dagen geleden

Salie thee schijnt ook goed te helpen om de productie af te remmen.

17 dagen geleden

Reactie op Ivke_x

Inderdaad en als je het vies vindt worden er ook pillen met salie verkocht.

17 dagen geleden

Reactie op Ivke_x

Moet je alleen wel mee oppassen als je een hoge bloeddruk hebt..!

17 dagen geleden

Hoe lang zit je nu op die twee momenten van stuwing per dag? Want een voedingsmoment afbouwen kan wel 1 tot 2 weken kosten. Misschien heeft je lijf iets meer tijd nodig om de productie af te remmen? Of als je echt op knappen staat even helemaal leegkolven en dan zo lang mogelijk rekken? Als je voor de nacht leegkolft red je het misschien wel tot in de middag bijvoorbeeld. Dan hoef je niet twee keer per dag klein beetje te kolven, want elke keer dat je toeschietreflex opwekt krijgt je brein signaaltje dat er melk aangemaakt moet worden. Succes en hopelijk wordt het snel beter!