8 Reacties

8 dagen geleden

Het zou zomaar kunnen dat je kleine meid in haar vierde sprong zit of zich beweegt naar de vierde sprong! Ritme vasthouden en doorbijten is dan helaas het advies. Schroom niet om de kleine, hoe zwaar dan ook, extra vast te houden als ze dat nodig heeft. In deze sprong zoeken ze vaak nabijheid. Wat kan helpen is een vast slaap ritueel, sussen en met een knuffeltje over het voorhoofdje aaien. Maar vaak willen ze in deze sprong maar één ding en dat is nabijheid. Succes!

8 dagen geleden

Reactie op Barbapapa1234

Het zou zomaar kunnen dat je kleine meid in haar vierde sprong zit of zich ...
Lief dankjewel 🙏🏼

8 dagen geleden

Hier ook weer wakker snachts, soms wel 2x terwijl ze hiervoor ook doorsliep, mijn dochter is van de 24e, maar was de 17e uitgerekend. Ik vermoed dat hier sprong 4 er aan zit te komen of dat ze er nu in zit. Overdag is ook lastig met slapen.. ik hou gewoon de max van 3.5 uur voedingen aan, mocht ze echt al ruim 2.5 uur wakker zijn wil ik ook wel eens iets eerder voeden, zodat ze daarna lekker lang kan slapen (hoop ik dan)

8 dagen geleden

Klinkt meer als slaap regressie. En zou vooral even haar volgen en dus niet wakker maken voor een voeding. Ze melden zich echt wel hoor

8 dagen geleden

Hier ook hoor!! Dochtertje van 1 augustus. Sliep al heeel snel van 22:00-8:00 en nu standaard twee keer per week wakker. Overdag slaapt ze ook steeds maar 45minuten max. Vol houden en lekker haar volgen 😘

8 dagen geleden

Reactie op Zwaniek

Hier ook weer wakker snachts, soms wel 2x terwijl ze hiervoor ook doorsliep ...
Jaa overdags slapen was hier ook drama eerst! Maar sinds ze naar de kdv gaat zit er wel structuur in, maar ze slaapt overdags zo diep dat ze bijna niet wakker tr krijgen is, heb inderdaad ook veel gelezen over sprong 4. Wel grappig mijn dochter is ook van de 24e!

8 dagen geleden

Reactie op Siobhaini

Klinkt meer als slaap regressie. En zou vooral even haar volgen en dus niet ...
Jaa probeer altijd 4 uur maximaal tussen de flessen te houden

8 dagen geleden

Reactie op hope04

Hier ook hoor!! Dochtertje van 1 augustus. Sliep al heeel snel van 22:00-8: ...
Jaa zij slaapt overdags juist heel Lang en diep, leg der sinds kort op der slaapkamer maar ze slaapt alles door als ik der niet wakker maak voor voeding (zit er al 4,5 uur tussen de flessen)