6 Reacties

6 maanden geleden

Onze dochter heeft ook wel is een dagje of 2 dagen geen ontlasting: ik zou me er niet direct veel zorgen over maken. Je kan wat meer olijfolie aan de hapjes toevoegen misschien dat dit helpt?

6 maanden geleden

Onze dochter heeft ook wel is een dagje of 2 dagen geen ontlasting: ik zou ...
Dankjewel voor je reactie. Dat is wel een goed idee. Ze heeft inmiddels gepoept gelukkig. Ik herkende dit helemaal niet dus was eventjes schrikken.

6 maanden geleden

Reactie op Lariszyb

Dankjewel voor je reactie. Dat is wel een goed idee. Ze heeft inmiddels gep ...
Nee snap ik helemaal! Toen wij over gingen op kunstvoeding ipv borst poepte onze dochter 10 dagen niet 馃槀 dus vandaar dat ik van een dagje of 2 niet meer zo schrik haha

6 maanden geleden

Nee snap ik helemaal! Toen wij over gingen op kunstvoeding ipv borst poepte ...
Oh ja dat is wel nog veel langer! Ondanks dat ze altijd zeggen dat de ontlasting bij borst gevoede babys zolang mag duren, hebben wij nooit een dag zonder ontlasting gehad. Dus dit was voor ons al wel heel lang haha

6 maanden geleden

Die van mij heeft soms ook echt last van harde poep of inderdaad dat ze lang niet poept. Dan geef ik haar (gedroogde) pruimen of abrikozen als snack. Dat werkt meestal wel.

6 maanden geleden

Ik geef mijn zoontje elke dag een beetje uit zo'n zakje van Ella's kitchen pruimen. Drupje olijfolie extra's vierge door het fruithapje en wat vloeibare boter door het warm eten. Nu poept hij wel weer normaal