19 Reacties
9 maanden geleden
Je hebt van de kleine keuken heel veel lekkere belegjes! Ook in knijpzakjes dus dan heb je ook niet zoveel wat over datum kan raken 馃槉 hier wisselen wij veel mee af
8 maanden geleden
Ik doe er sinds deze week kids smeerkaas op van Eru en heb zuivelspread gehaald. Ik weet dat je van Hero ook Zero jam hebt, dat wil ik binnenkort gaan proberen.
8 maanden geleden
Ik doe "gewoon" ook knijpfruit op brood! Maakt het wat makkelijker eten ook.
8 maanden geleden
ik doe eigenlijk bijna alles wat ikzelf eet op brood ook aan die kleine, ei, humus allerlei soorten, mozzarella, pindakaas, avocado, knijpfruit, kalkoenfilet, smeerkaas(wel speciaal voor kids en dan maar 1x per week), en gewoon roomboter.
8 maanden geleden
PS: melkproducten kan je natuurlijk beter vermijden dus misschien is mijn reactie niet zo goed. ikzelf houd dat niet heel nauw, maar ik geef ook geen grote hoeveelheden melkproducten ik let daar wel een beetje op. je kan bijv bij wentelteefjes het vegan maken. :)
8 maanden geleden
Pindakaas
Smeerkaas
Appelstroop
Jam
In kleine stukjes aan een vorkje en de korstjes voor het klaarmaken en eentje na de tijd
8 maanden geleden
Hoe bieden jullie brood aan?
Als we thuis zijn in stukjes, onderweg gewoon dubbelgevouwen. De dubbelgevouwen boterham scheuren we dan vaak in drie stukken en daar hapt hij dan zelf prima stukken vanaf :)
8 maanden geleden
Herkent iemand dit toevallig? Tot een week geleden vond hij brood heerlijk; met wat boter, pindakaas, aardbei of banaan. Als we nu aanbieden draait hij direct z'n hoofdje weg en lippen strak op elkaar. We laten het dan, maar eerst vond hij het heerlijk en nu moet hij er niets van weten馃槄