19 Reacties

9 maanden geleden

Je hebt van de kleine keuken heel veel lekkere belegjes! Ook in knijpzakjes dus dan heb je ook niet zoveel wat over datum kan raken 馃槉 hier wisselen wij veel mee af

9 maanden geleden

Ik maak het vaak zelf! Zo heeft ze ook gelijk groente/fruit binnen :) Wissel het vaak wat af. Avocado banaan Kiwi banaan Mango pompoen Wortel blauwe bes bessen Aardbei banaan En zo zijn er nog veel meer variaties :)

9 maanden geleden

Hier krijgt ze wel eens wat van het potje fruithap op brood

8 maanden geleden

Smeerkaas kids, zuivelspread light, pindakaas en pompoen/mango spread van de kleine keuken

8 maanden geleden

Volg graag. Hier is het tot nu toe blijven hangen op pindakaas of boter馃槄.

8 maanden geleden

Aardbeien bietjes spread van de Kleine Keuken (verkopen ze bij AH)

8 maanden geleden

Naast wat al genoemd is kun je hummus zonde zout maken, of zelf wentelteefje van bv of kv met ei

8 maanden geleden

Ik doe er sinds deze week kids smeerkaas op van Eru en heb zuivelspread gehaald. Ik weet dat je van Hero ook Zero jam hebt, dat wil ik binnenkort gaan proberen.

8 maanden geleden

Reactie op Milou 2000

Ik doe er sinds deze week kids smeerkaas op van Eru en heb zuivelspread geh ...
Volgens mij is (smeer)kaas te zout voor baby鈥檚. Ik meen dat dat pas vanaf 4 jaar mag

8 maanden geleden

Reactie op Milou 2000

Ik doe er sinds deze week kids smeerkaas op van Eru en heb zuivelspread geh ...
Oh sorry, ik las niet goed. Ik wist niet dat er een speciale kids editie was! :)

8 maanden geleden

Ik doe "gewoon" ook knijpfruit op brood! Maakt het wat makkelijker eten ook.

8 maanden geleden

Hier gaat cottage cheese, zuivelspread light en roerei er goed in. Amandelpasta ook, hoewel ik dat wel prijzig vind.

8 maanden geleden

ik doe eigenlijk bijna alles wat ikzelf eet op brood ook aan die kleine, ei, humus allerlei soorten, mozzarella, pindakaas, avocado, knijpfruit, kalkoenfilet, smeerkaas(wel speciaal voor kids en dan maar 1x per week), en gewoon roomboter.

8 maanden geleden

PS: melkproducten kan je natuurlijk beter vermijden dus misschien is mijn reactie niet zo goed. ikzelf houd dat niet heel nauw, maar ik geef ook geen grote hoeveelheden melkproducten ik let daar wel een beetje op. je kan bijv bij wentelteefjes het vegan maken. :)

8 maanden geleden

Hoe bieden jullie brood aan?

8 maanden geleden

Korstjes om aan te knagen, en eerst volgens Solid starts repen getoast brood. Gaat op zich prima, maar kleine mini stukjes gaat ook goed!

8 maanden geleden

Pindakaas Smeerkaas Appelstroop Jam In kleine stukjes aan een vorkje en de korstjes voor het klaarmaken en eentje na de tijd

8 maanden geleden

Als we thuis zijn in stukjes, onderweg gewoon dubbelgevouwen. De dubbelgevouwen boterham scheuren we dan vaak in drie stukken en daar hapt hij dan zelf prima stukken vanaf :)

8 maanden geleden

Herkent iemand dit toevallig? Tot een week geleden vond hij brood heerlijk; met wat boter, pindakaas, aardbei of banaan. Als we nu aanbieden draait hij direct z'n hoofdje weg en lippen strak op elkaar. We laten het dan, maar eerst vond hij het heerlijk en nu moet hij er niets van weten馃槄