4 Reacties
10 dagen geleden
Hier doet onze kleine al van dag 3 op zijn buik slapen. Wat is precies wat je eng vind? Je kleine kan rollen en ze is vast ook sterk genoeg in de nek
10 dagen geleden
Die van ons slaapt vanaf 2 maanden in de nacht op z’n buikje en slaapt heerlijk. Eerst in de box een week aangekeken overdag, maar waren we er maar eerder achter gekomen dat ie er zo heerlijk van slaapt. Z’n nek is /was al best sterk en rollen doet hij pas sinds deze week. Wij hebben wel aerosleep matrasbeschermers aangeschaft (vinted), maar schijnt een soort schijnveiligheid te zijn. Maar het geeft mij wel rust. Sinds hij op z’n buik slaapt, komt ie maar 1x per nacht ipv 2-3x , z’n hoofdje is niet meer afgeplat door voorkeurshouding en is z’n nekje super sterk. Het kan zijn dat je dochter ook een buikslaper is, je zou het overdag een tijdje kunnen aankijken hoe het gaat en of ze haar hoofdje mooi opzij draait, maar ik snap je angst wel hoor !
10 dagen geleden
Mijn baby rolt ook al een hele poos maar heeft totaal niet door dat er ook ontspannen kan worden op de buik. Het is alleen maar intensief haarzelf optrekken en proberen te kruipen, tot huilen aan toe. Ieder dutje is nu een gevecht omdat ze simpelweg niet op haar rug wil blijven liggen. Hoop zo dat ze een keer snapt dat ze ook op haar buik kan slapen 🥲