9 Reacties

2 jaar geleden

Eindelijk iemand die dit ook heeft🙈 ik heb nooit cellulitis gehad, altijd slank geweest en door de zwangerschap heb ik dit dus wel🫣 vooral mijn benen aan de achterkant en billen, ik ben ook 32 weken zwanger, kan ook slecht tegen deze verandering ondanks dat het erbij hoort, hoop wel dat dit weg gaat na de bevalling😅

2 jaar geleden

Reactie op Firsrtimemommy2024

Eindelijk iemand die dit ook heeft🙈 ik heb nooit cellulitis gehad, altijd ...
Ja dit! Was ook altijd super slank en strakke huid. Ineens poef, veranderd. Soms best moeilijk te accepteren terwijl ik tegelijkertijd ook mezelf gewoon gezegend voel en denk “ach, het hoort er vast bij en krijg er een kind voor terug”. Maar toch is het minder mooi en ik geloof dat cellulitis bijna niet meer weggaat..😅

2 jaar geleden

Yep, ik was voor de zwangerschap ook wel bekend met lichte cellulitis, maar met sporten hield ik dat wel netjes. Nu is het echt niet normaal…. Maanlandschap ( zowel billen als bovenbenen, zelf boven mijn knieen) Vind het echt vreselijk, maarja. Hopelijk gaat het weer weg na de zwangerschap.

2 jaar geleden

Reactie op Mijke95

Ja dit! Was ook altijd super slank en strakke huid. Ineens poef, veranderd. ...
Yes! Ik heb ook nooit spatader gehad, maar door de zwangerschap ineens wel, ik ben 24 jaar en dan heb je al die ugly as dingen🥲 maarja, zoals jij al zegt, je krijgt er wel wat moois voor terug, maar wel moeilijk om te accepteren dat alles zo veranderd

2 jaar geleden

Reactie op 42babywens

Yep, ik was voor de zwangerschap ook wel bekend met lichte cellulitis, maar ...
“Gelukkig” ben je dus niet de enige maar heel vervelend inderdaad! Denk dan wel naja als dat het enige is.. verder ben ik (al zeg ik het zelf) onwijs mooi zwanger en dat hoor ik ook van alle kanten terug. Maar stiekem mis ik mijn oude lichaam wel, ondanks dat ik altijd iets voller wilde zijn! Hopelijk blijven er bij mij enkele kilo’s plakken straks.

2 jaar geleden

Helaas hier ook herkenbaar (sinds vorige zwangerschap al) en tussendoor ook niet helemaal weg gegaan. Na een jaar opnieuw zwanger en nu neemt het echt weer toe. Zo niet blij mee 😖. Voorheen nauwelijks last van gehad

2 jaar geleden

Ik heb het ook hoor! Was voor mn zwangerschap heel atletisch gebouwd en op zich nog steeds maar dan met toeter, dus t was wel even slikken om een maanlandschap op mn billen te ontdekken 🤭 Maargoed hoort erbij denk ik dan maar.

2 jaar geleden

Hier ook! Denk toch ook wel doordat ik heel veel minder kan sporten nu (bekken klachten) en gewoon beetje extra ‘fluff’ noem ik het maar. Ik hou nog hoop dat het daarna wel weer minder kan worden met sporten. We gaan het meemaken. 🤷🏼

2 jaar geleden

Ik had het al een beetje, maar het is inderdaad best wel wat erger geworden…