17 Reacties

2 jaar geleden

Probeer genoeg water te drinken en te bewegen. En mocht het echt vast zitten dan kan je bij de kruitvat ook lactulose syroop halen. Het hoort er inderdaad bij, maar dat betekent nog niet dat het zwaar vervelend is, ik heb er ook last van gehad. 😊

2 jaar geleden

Je hebt van roosvice pruimen siroop, dit hielp bij mij wel goed toen ik niet naar de wc kon. Kiwi's en gedroogde pruimen ook. Al kan ik me voorstellen als je misselijk bent dar je geen gedroogde pruimen wilt eten. Ik verwacht dat de huisarts dicht is morgen, en je dus op zijn vroegst dinsdag kunt bellen. Kan me voorstellen als je darmen helemaal vol zitten dat je inderdaad steeds minder ruimte krijgt km voedsel kwijt te kunnen. Voor de misselijkheid wilt gember nog wel eens helpen(thee van trekken, of gembershot). Succes hoor, tis niet niks ❤️

2 jaar geleden

Heel vreemd.... maar tegen de misselijkheid helpt het bij mij om naturel chips te eten 😅 Uiteraard geen hele zak, maar gewoon een klein handje. En voor de darmen in beweging blijven en water drinken. Alhoewel ik de laatste week merk dat dit ook steeds minder effectief is.

2 jaar geleden

Reactie op Nathalie 0419

Je hebt van roosvice pruimen siroop, dit hielp bij mij wel goed toen ik nie ...
Waar had je de roosvice pruimen gehaald

2 jaar geleden

Veel salade eten met olijfolie, olijven en kiwi. Daarnaast goed water drinken en buikfijn thee drinken van de Aldi. In de ochtend op een nuchtere maag espresso wil ook helpen, en als je echt buikpijn hebt verse rooibos thee drinken.

2 jaar geleden

Oh ja hoor! Ik hou niks anders binnen als krackers met kaas 🥲, en dan die opmerkingen, hoort er bij, ja jij samen met de 10000en andere zwangeren. Ik ben al zwaar geïrriteerd en dat helpt echt NIET 🤯

2 jaar geleden

Of het er nu bijhoort of niet, maakt het toch echt niet minder vervelend? Zou willen dat mensen hun mond gewoon eens hielden 🤷🏻‍♀️ Bij misselijkheid (heb overigens nog niet hoeven overgeven) helpt bij mij wat cola drinken nog steeds vrij goed, ook al komt er dan wel weer meer koolzuur en dus lucht in mijn spijsvertering terecht. Maar goed, ik moet toch al vreselijk veel boeren en windjes laten, dan kunnen er nog wel een paar extra bij 🙈 En net zoals Melissavo202 ook al zei, naturel chips lijkt ook een beetje te helpen 😅

2 jaar geleden

Bij ons is hij gewoon bij de AH en Jumbo te halen. Staat bij de speciale voeding zoals oa ook glutenvrij. Deze hielp heel erg en ook behulpzaam kan zijn om bijvoorbeeld extra zemelen door je yoghurt te doen

2 jaar geleden

Reactie op bumblebeedc

Of het er nu bijhoort of niet, maakt het toch echt niet minder vervelend? Z ...
Ja echt he.. net of je nooit eens mag klagen Toen wij in ons traject zaten zeiden ze je moet er niet zo mee bezig zijn En nu is het, ja hoort er bij he Dus laten we vooral een feestje vieren met zn alle dat we zo misselijk zijn want het hoort erbij😜 (sarcasm)

2 jaar geleden

Bij de albertheijn of de natuurwinkel heb ze ook nog wel eens.

2 jaar geleden

Reactie op bumblebeedc

Nou inderdaad, die boeren!! Niet normaal, die ik laat zijn nog harder dan die van mijn vriend haha. Als ik gegeten heb, als ik gedronken heb, als ik op sta dan be aware want dan komt er een mega boer 😂😂😂

2 jaar geleden

Hier ook heel erg last gehad van constipatie, eet nu een kaki (fruit) per dag en daardoor veel minder last. Wellicht heb je er ook iets aan (:

2 jaar geleden

Reactie op bumblebeedc

Ja, bij mij helpt een handje naturel chips en een paar slokjes cola ook heel goed tegen de misselijkheid. Oh die boeren inderdaad…. 😳

2 jaar geleden

Yakult!! Wondermiddel💩

2 jaar geleden

De lucovitaal stoelganggummies vind ik erg goed helpen als dagelijkse ondersteuner!

2 jaar geleden

Tja hoort erbij he.... nee grapje😂😂 ik vind het ook zo vervelend als mensen dat zeggen haha! Ik heb zelf macrogol zakjes tijdens mijn vorige zwangerschap gekregen van de huisarts en dit gedurende de hele zwangerschap genomen. Hopelijk heeft nu al iets geholpen voor je, en anders morgen bellen naar de huisarts. Succes❤️

2 jaar geleden

"Het is voor de goede zaak." 🤬🤦‍♀️