19 Reacties

vorig jaar

Halo bassinest .. hebben wij 2e hands gekocht bijna nieuw.. 360 graden draaibaar.. wij hebben ook een heel hoog bed past daar prima naast en op.. kijk maar even een filmpje op YouTube. Echt ideaal dit ding

vorig jaar

Hier een boxspring van met topper erbij 74cm hoog Klossen ga ik er niet onderdoen eventueel als nodig is voor de checks een matras erboven op Hier een novi baby goodnight is alsnog ietsjr lager maar doe er denk ik nog een matrasje extra bij dat het aansluit

vorig jaar

Hier ben ik fan van bednest. Kan je ook huren bij tinylibrary. Ideaal!

vorig jaar

Een domme vraag misschien maar waarom moet de co sleeper even hoog zijn als je bed?

vorig jaar

Wij hebben hem van leuk die is in hoogte verstelbaar

vorig jaar

Wij van chicco, die is ook in hoogte verstelbaar.

vorig jaar

Hier ook een boxspring van 73cm hoog, lang gezocht naar een cosleeper. We hebben de novi baby amy air gekocht, past super en is goed aan het bed vast te zetten. Matrasje komt iets lager dan ons bed, maar dat is ook het veiligste, het open stuk komt wel mooi gelijk met de matras.

vorig jaar

Meet trouwens even na hoe hoog jullie bovenkant van de matras komt, boven 70cm hoeft deze vaak niet meer op klossen, kun je altijd even overleggen met kraamzorg ;)

vorig jaar

Ik heb ook de co sleeper naast onze boxspring. Ik heb gewoon alle kanten dicht zodat het een gewoon bedje is

vorig jaar

Wij hebben de maxi cosi iora air staan. Ons bed is 76 cm hoog.

vorig jaar

Dankjulliewel voor jullie reacties! Ben ook nog langs de prenatal gegaan voor advies. Zij zeggen dat het bedje wat we nu hebben prima kan. Als je wegloopt of zelf ook echt gaat slapen moet je de zijkant toch sluiten (is het advies tenminste). De kraamzorg adviseerde ons een houten wiegje omdat die stabieler en praktischer zijn maar volgens mij kunnen alle andere cosleepers ook prima. Ik twijfel nog of ik banden moet kopen om te cosleeper vast te maken aan de boxspring. Voordeel, kan niet wegschuiven en staat extra stevig. Nadeel, het kan geen kant meer op haha. Hoe kom ik soepel uit bed? 😂😂😂

vorig jaar

Reactie op kim7991

Dankjulliewel voor jullie reacties! Ben ook nog langs de prenatal gegaan v ...
Bij de cosleeper die wij hebben zitten banden erbij, die kun je aan de cosleeper vast en los klikken, dus de banden kunnen aan het bed blijven zitten. Zo kun je makkelijk de cosleeper los klikken en verschuiven. Bij ons eerste kindje hadden we een houten wiegje, maar nu bewust niet voor gekozen omdat ik het heel vervelend vond dat de zijkant niet open kon en dus vaak met mijn arm door de spijlen lag.

11 maanden geleden

Wij hadden hetzelfde dilemma met een hoog bed. Na lang zoeken zijn we uitgekomen op ‘Bednest’. Deze komt een stuk hoger dan de andere co sleepers en sluit heel mooi aan. Het is wel een flink duurder bedje, maar als je hem tweedehands koopt scheelt dat al

11 maanden geleden

Wij hebben dat probleem ook, maar aangezien ik toch geen borstvoeding ga geven, maakt het niet heel veel uit. 🤗

8 maanden geleden

Reactie op Dippie

Hier ook een boxspring van 73cm hoog, lang gezocht naar een cosleeper. We h ...
Hoi! Wij hebben de Novi Baby Goodnight Co Sleeper, maar we krijgen hem niet bevestigd aan onze boxspring omdat de riemen te kort lijken te zijn? Hoe hebben jullie dat gedaan?
Mijn man heeft een verhoging getimmerd

8 maanden geleden

Bednest! Staat gelijk aan ons bed. Zo fijn. Kun je ook huren bij bijvoorbeeld tinylibrary. Ideaal!

8 maanden geleden

Novi baby! Kan gewoon lekker hoog :)

7 maanden geleden

Reactie op leisen1995

Hoi! Wij hebben de Novi Baby Goodnight Co Sleeper, maar we krijgen hem niet ...
Dat was even puzzelen hier, leek eerst alsof een riem ergens omheen moest. We hebben de banden daarna op het langst gemaakt en het plastic stuk tussen de matras en het onderstel laten uitsteken en daarna de banden aangetrokken. Moeilijk uit te leggen zo.. Ons bed is 180cm breed en hebben nog ruimte over in de riempjes. Ik kan morgen evt een foto maken hoe het bij ons zit