19 Reacties

vorig jaar
Halo bassinest .. hebben wij 2e hands gekocht bijna nieuw.. 360 graden draaibaar.. wij hebben ook een heel hoog bed past daar prima naast en op.. kijk maar even een filmpje op YouTube. Echt ideaal dit ding

vorig jaar
Hier een boxspring van met topper erbij 74cm hoog
Klossen ga ik er niet onderdoen eventueel als nodig is voor de checks een matras erboven op
Hier een novi baby goodnight is alsnog ietsjr lager maar doe er denk ik nog een matrasje extra bij dat het aansluit

vorig jaar
Dankjulliewel voor jullie reacties!
Ben ook nog langs de prenatal gegaan voor advies. Zij zeggen dat het bedje wat we nu hebben prima kan. Als je wegloopt of zelf ook echt gaat slapen moet je de zijkant toch sluiten (is het advies tenminste).
De kraamzorg adviseerde ons een houten wiegje omdat die stabieler en praktischer zijn maar volgens mij kunnen alle andere cosleepers ook prima.
Ik twijfel nog of ik banden moet kopen om te cosleeper vast te maken aan de boxspring. Voordeel, kan niet wegschuiven en staat extra stevig. Nadeel, het kan geen kant meer op haha. Hoe kom ik soepel uit bed? 😂😂😂

vorig jaar
Reactie op kim7991
Dankjulliewel voor jullie reacties!
Ben ook nog langs de prenatal gegaan v ...
Bij de cosleeper die wij hebben zitten banden erbij, die kun je aan de cosleeper vast en los klikken, dus de banden kunnen aan het bed blijven zitten. Zo kun je makkelijk de cosleeper los klikken en verschuiven. Bij ons eerste kindje hadden we een houten wiegje, maar nu bewust niet voor gekozen omdat ik het heel vervelend vond dat de zijkant niet open kon en dus vaak met mijn arm door de spijlen lag.

11 maanden geleden
Wij hadden hetzelfde dilemma met een hoog bed. Na lang zoeken zijn we uitgekomen op ‘Bednest’. Deze komt een stuk hoger dan de andere co sleepers en sluit heel mooi aan. Het is wel een flink duurder bedje, maar als je hem tweedehands koopt scheelt dat al

8 maanden geleden
Reactie op Dippie
Hier ook een boxspring van 73cm hoog, lang gezocht naar een cosleeper. We h ...
Hoi! Wij hebben de Novi Baby Goodnight Co Sleeper, maar we krijgen hem niet bevestigd aan onze boxspring omdat de riemen te kort lijken te zijn? Hoe hebben jullie dat gedaan?

7 maanden geleden
Reactie op leisen1995
Hoi! Wij hebben de Novi Baby Goodnight Co Sleeper, maar we krijgen hem niet ...
Dat was even puzzelen hier, leek eerst alsof een riem ergens omheen moest. We hebben de banden daarna op het langst gemaakt en het plastic stuk tussen de matras en het onderstel laten uitsteken en daarna de banden aangetrokken. Moeilijk uit te leggen zo..
Ons bed is 180cm breed en hebben nog ruimte over in de riempjes. Ik kan morgen evt een foto maken hoe het bij ons zit