20 Reacties

8 maanden geleden

Voor ons is dat helaas wel de realiteit. Laatst op de heenweg wel een halfuurtje geslapen in de auto, op de terugweg de hele reis (50min) gehuild… ze slaapt bij mijn schoonmoeder wel in een campingbedje, binnenkort willen we gaan proberen haar ook op andere plekken in een campingbedje te laten slapen. Dan kunnen we in elk geval langs familie/vrienden die iets verder weg wonen. Mits je we dat binnen één wake window (incl fles/eten en verschonen) kunnen bereiken. Mijn ouders wonen op 1,5 rijden bij ons vandaan. Die moeten voorlopig maar bij ons komen… 😅

8 maanden geleden

Ik hou eigenlijk het advies van Bureauvanslaap aan: probeer het slaapje mogelijk te maken en accepteer anders dat je een wat rommelige nacht (en een rustige volgende dag) hebt. Mijn zoontje haalt de volgende dag zijn slaap gewoon een beetje in

8 maanden geleden

Oh hier heb ik de post hierover ook nog gevonden: https://www.instagram.com/p/DFwtSs-oELW/?igsh=MWlnMTR6Ymh1NW03Nw==

8 maanden geleden

Reactie op Nine1986

Ik hou eigenlijk het advies van Bureauvanslaap aan: probeer het slaapje mog ...
Zo doen wij het ook, wij bieden het slaapje altijd aan. Lukt het niet? Dan is dat nou eenmaal zo, proberen we het later nog een keer en anders maar een halfuurtje eerder op bed. Valt ze rond 17.00 uur toch in slaap dan hou ik dit heel kort en maak ik haar na 15 min wel wakker. En inderdaad de dag erna lekker rustig aan 🥰

8 maanden geleden

Hier slaapt ook hij ook moeilijk ergens anders omdat hij veel te graag overal bij wil zijn en het te gezellig vindt. Bied het slaapje wel altijd aan, in de wagen met de kap dicht of in de draagzak, soms lukt dit voor een half uurtje. Voor de rest plannen we dan de volgende dag wat meer rust in. Dan moet ik er wel bij zeggen dat hij wel vrolijk blijft en niet vervelend wordt ook al slaapt die niet.

8 maanden geleden

Geen tips Maar wel herkenbaar Wij wonen ook in zeeuws vlaanderen en soms voelt het echt alsof je afgezonderd bent van de wereld kaart🫣 Wij willen volgende week naar de efteling en waren min of meer genoodzaakt om een hotel er bij te boeken omdat het anders heel vermoeiend is om terug te rijden én nog heel de dag in het park Ik weet niet of je al eens in sea life bent geweest in blankenberge? Dat was qua reistijd redelijk te doen en vonden we een leuk uitstapje

8 maanden geleden

Nu mijn kleine ook bijna 8 maanden is merk ik dat hij ook moeilijker dutjes doet ergens anders dan in zijn bedje. Met geluk soms klein dutje in de buggy of auto. Mr over 't algemeen zijn dat dan hazenslaapjes. Over het algemeen doe ik het ook zoals anderen het omschrijven. Vandaag en gisteren toch nog iets nieuws uitgeprobeerd: klein babybedje mee van dyfran. Meneer heeft beide keren heerlijk zijn na middagdutjes gedaan (30- 45 min). https://www.bol.com/nl/nl/p/deryan-babybox-campingbedje-baby-tentje-cream/9200000002015721/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9200000002015721-PMAX-C-22278327524&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmOnuKvukSezzsREgmGpHXruT&gclid=Cj0KCQjwt8zABhDKARIsAHXuD7b-nyT5rMVWFK-79vsRhNQSKfpQzggPztxsBWdS0hywCHzh3QZLo5QaAlfJEALw_wcB

8 maanden geleden

Geen tips Maar wel herkenbaar Wij wonen ook in zeeuws vlaanderen en soms v ...
Sealife staat inderdaad op de planning, is dit een groot park, qua hoeveel tijd je er ongeveer bent?

8 maanden geleden

Reactie op Denisevdc

Sealife staat inderdaad op de planning, is dit een groot park, qua hoeveel ...
Nee dat helaas niet . ik denk dat we er na 1 / 1,5 uur uit waren

8 maanden geleden

Ik ben laatst een dagje naar vlieland geweest. Ik denk dat ze over de hele dag misschien 1,5 uur heeft geslapen in de kinderwagen of even in de auto. Ze was helemaal niet huilerig en had genoeg te zien. De terugreis op de boot heeft ze niet anders gedaan daan lekker jeuzelen. Gewoon lekker laten gaan. Niet te veel om stressen!

8 maanden geleden

Reactie op Mariekexx712

Ik ben laatst een dagje naar vlieland geweest. Ik denk dat ze over de hele ...
Mijn kind slaapt vaak zat thuis ook maar 1,5u gedurende de hele dag. Dat is allemaal prima maar ik ga dan niet onderweg die slaapjes ook nog overslaan zoals hier wordt geopperd. Dan heb ik echt geen vrolijk kind en zelf ook geen leuke dag. Dan bespaar ik mezelf dat toch liever haha.

8 maanden geleden

Reactie op Fenke1994

Mijn kind slaapt vaak zat thuis ook maar 1,5u gedurende de hele dag. Dat is ...
Denk dat dat inderdaad ook het grote verschil is. Als je kindje vrolijk blijft dan is het 'makkelijker ' om een slaapje over te slaan als ze niet gaan slapen. Maar als het ze inderdaad niet goed doet en er niet vrolijk van worden zou ik het ook niet zo makkelijk doen.

8 maanden geleden

Ik zou het toch maar eens gewoon proberen. Misschien heb je geluk en lukt het ineens wél om lekker in de buggy te slapen.

8 maanden geleden

Hier is de draagzak de key!! Naast dat hij eigenlijk ook heel goed slaapt in de auto of in de kinderwagen, hebben wij altijd de draagzak bij de hand en dat lukt altijd 😊

8 maanden geleden

Reactie op Roosje29

Hier is de draagzak de key!! Naast dat hij eigenlijk ook heel goed slaapt i ...
En natuurlijk zijn dan de slaapjes soms wat korter, ook omdat ik het niet altijd trek om lang met hem te lopen in de draagzak. Maar 45 minuten is vaak voldoende voor een uitgeslapen vrolijk kindje!

8 maanden geleden

Reactie op Tiiaartje

Denk dat dat inderdaad ook het grote verschil is. Als je kindje vrolijk bli ...
Inderdaad. Ik heb gewoon het geluk dat mijn dochter er opzich redelijk tegen kan. Elk kindje is verschillend!

8 maanden geleden

Heel herkenbaar, wij worstelen hier ook altijd mee. Die van ons slaapt sinds 5 maanden echt niet meer in de auto of buggy.. dus of we blijven dichtbij en gaan snel weer naar huis als het bedtijd is😞 Maar denk dat ik ga proberen wat de dames hiervoor al zeiden: gewoon laten gaan…

8 maanden geleden

Misschien de draagzak proberen? Die van mij is 9 maanden en slaapt daar nog steeds heerlijk in, met koningsdag nog 1.5 uur met hem (slapend) in de draagzak rondgelopen 😀

8 maanden geleden

ik heb een oudere zoon en veel neefjes en nichtjes, zijn net terug van vakantie (rit van 16 uur spaanse grens) en disney 3 dagen(9uur tot 11uur 's avonds). mijn baby houd ook egt niet van slapen in de draagzak of in de wagen. hij valt niet zelf in slaap bij beide. het liefst ligt die in mijn bed en valt hij tijdens een voeding rustig in slaap. maar hij is de jongste in de familie en heeft gewoon pech :) in disney gewoon voeden op een rustige plek, dekentje speentje beetje wiegen etc. en na een tijdje is de slaapdruk wel hoog bij de kleintjes en dan vallen ze gewoon in slaap. ze wennen er ook wel aan hoor. misschien niet het antwoord wat je wilde maar bij 1 kind kan je nog tussen slaapjes door leven als je dat wilt. maar ik ben de jongste van 6 broers en zussen dus ook mijn baby de jongste bij mijn gezin en die moeten gewoon mee met de flow van de rest. en het is altijd gewoon goed gekomen. mocht het een keer egt niet gaan of er is iets met de kids hebben wij altijd de regel lekker naar huis en dat zou ook nooit een probleem zijn.

6 maanden geleden

Reactie op rsmln1

Heel herkenbaar, wij worstelen hier ook altijd mee. Die van ons slaapt sind ...
Hoe is dit nu?