238 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik kijk even mee, ik moet nog beginnen馃檲

茅茅n maand geleden

Hier moeten we nog beginnen! Wel al idee毛n

茅茅n maand geleden

Hier moeten we ook nog beginnen. Staan nog 2 logeerbedden die naar zolder moeten, maar zolder staat nog bomvol met zooi 馃檲 Dus kan ook nog weinig nu. T'is ff wachten tot m'n man tijd heeft.

茅茅n maand geleden

Wij zijn langzaam begonnen! De babykamer halen we volgende week op via Marktplaats. De gordijnen is nog niet helemaal zeker. Een spiegeltje voor boven de commode en de klamboe heb ik al gekocht en zie ik al helemaal voor me. De verf heb ik ook al gehaald en hopelijk lijkt het een beetje op de kleur wat je op de wand ziet van de olifantenlamp. De lamp is ondertussen ook al besteld 馃挋

茅茅n maand geleden

Leuk ter inspiratie! Wij hebben alleen nog maar de muren geverfd en de meubels moeten we via Marktplaats nog ophalen. Maar dit is de kleur en daar komen dan witte meubels tegenaan. De rest moeten we nog kopen 馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op LisanneV1993

Leuk ter inspiratie! Wij hebben alleen nog maar de muren geverfd en de meub ...
Welke kleur is dat?

茅茅n maand geleden

Hier al begonnen met behangen en een muurtje geverfd. Aankomend weekend komt de kledingkast en volgende week de commode, zin in! 馃槏

茅茅n maand geleden

Reactie op Ambertk

Hier al begonnen met behangen en een muurtje geverfd. Aankomend weekend kom ...
馃Ц馃

茅茅n maand geleden

Reactie op Nicole234

Welke kleur is dat?
Dit is de kleur Mauve Madness van Histor :)

茅茅n maand geleden

Reactie op LisanneV1993

Dit is de kleur Mauve Madness van Histor :)
Mooi! 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Nicole234

Mooi! 馃槉
Dankjewel! 馃槉

茅茅n maand geleden

Stijl van onze kamer. Zwart, hout en groen. Nu hebben wij maar 2 slaapkamer in ons huis en gaan we waarschijnlijk van kamer ruilen omdat 2 kids op dit slaapkamertje niet haalbaar is. De ouder slaapkamer is een heel stuk groter. Maar dat komt op zijn tijd, de kleine ligt de eerste paar maanden toch nog in de co sleeper dus er is nog geen haast met het opknappen van onze slaapkamer.

茅茅n maand geleden

Whaha wij moeten nog beginnen ook bij de eerste allang klaar nu moeten we de baby kamer nog verven plafond er nog in en stucken etc en vloer leggen noem maar op behang nog achter stopcontact en radiator weg genoeg te doen maarja mn man heeft het ook heel druk altijd dus hopelijk voor 33 weken zn beetje klaar of eerder

茅茅n maand geleden

Dit is onze babykamer. Het wiegje moet er nog in die staat nog op de 2e verdieping. En de schommelstoel is te groot. Deze hebben we te koop staan. Hebben de zelfde kleur als dat we voor haar zus hadden. Net zo makkelijk. Dekentjes ed ook allemaal wit met groen.

茅茅n maand geleden

Reactie op Peaches86

Dit is onze babykamer. Het wiegje moet er nog in die staat nog op de 2e ver ...
Welke kleur is dit op de muur? Erg mooi

茅茅n maand geleden

Dit is nu de kamer van mijn jongste. Die verhuist straks naar de kamer van zn broer (slapen strak op 茅茅n kamer) en dan wordt dit (weer) de babykamer. Heerlijk dat alles al geregeld is bij nummer 3 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op BlueyBingo

Dit is nu de kamer van mijn jongste. Die verhuist straks naar de kamer van ...
Mooi kamertje! Ik ben erg benieuwd welke kleur verf jullie hebben gebruikt?

茅茅n maand geleden

Reactie op Sabje24

Welke kleur is dit op de muur? Erg mooi
Dit is de kleur iets tijm van Flexa. Hadden we bij onze oudste ook op de babykamer (toen wisten we niet dat het een meisje was) mooie neutrale kleur die voor beide kan. En nu weer een meisje maar met alle lakentjes ook groen en een halve emmer verf over was de keuze snel gemaakt .

茅茅n maand geleden

Wij hebben net een beddenswitch gedaan en meteen ook maar de kasten en commode verplaatst. Andere 2 kids hebben nu een kamer die klaar is en nou nog beginnen aan de babykamer. Vanmiddag echo en horen we of het een jongen of meisje wordt. Leuk om inspiratie op te doen en leuk om alle foto's van jullie te zien. Wij gaan voor een kleur op de muur en 茅茅n muur behangen. Wil een tijdloze kleur en behang, zodat we niet over 2 jaar weer hoeven te behangen馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Jennifermierlo

Mooi kamertje! Ik ben erg benieuwd welke kleur verf jullie hebben gebruikt? ...
Het groene is ook behang, dus kan je de kleur niet vertellen.