21 Reacties

5 maanden geleden

Heb je het al bij de Apotheek geprobeerd? Die verkopen ze ook.

5 maanden geleden

Ik zie dat ze via de AH te bestellen zijn.

5 maanden geleden

Reactie op RmaVries

Ik zie dat ze via de AH te bestellen zijn.
Zijn ze niet helaas! Al geprobeerd. Als je ze aan je winkelmandje toevoegt krijg je de melding “alleen in de winkel” Ik heb net de AH gebeld en ze hebben nergens voorraad. 😔

5 maanden geleden

Reactie op Kells34

Zag toevallig deze. Is nieuw. Maar misschien werkt het net zo goed en heb j ...
Ik zag dit inderdaad! Hier zit alleen geen lidocaine in en dat is nou net wat hier nodig is. 😔

5 maanden geleden

Ik liep tegen het zelfde probleem aan maar nu de detinox gel in een tubetje dat heeft hier het zelfde effect

5 maanden geleden

Aah balen! Hier in het noorden wel op voorraad in de winkel. Bij mijn dochter werkt ook alleen deze.

5 maanden geleden

Reactie op Reina-

Ik zag dit inderdaad! Hier zit alleen geen lidocaine in en dat is nou net w ...
Ah sorry, dat wist ik niet. Waar kom je vandaan? Anders wil ik hier bij de apotheek nog wel een poging voor je wagen..

5 maanden geleden

Ik wil morgen wel even bij de AH kijken.. hier hadden ze ze een maand geleden nog gewoon

5 maanden geleden

Heb hier ook nog vorige week gezien in de Kruidvat.. wil wel voor je kijken TS . Weet iemand dan waarom dit “uit de handel” is of is er gewoon een levering probleem ?

5 maanden geleden

Reactie op Kells34

Ah sorry, dat wist ik niet. Waar kom je vandaan? Anders wil ik hier bij de ...
Zoetermeer Maar als je het zou kunnen opsturen dan betaal ik het flesje en verzenden! 🥹🥹

5 maanden geleden

Reactie op Belle1988

Heb hier ook nog vorige week gezien in de Kruidvat.. wil wel voor je kijken ...
Oh wat fijn.. hier echt helemaal nergens.. Online wordt aangegeven ivm leveringsproblemen maar ik heb het idee omdat er lidocaine zit. Dentinox heeft namelijk een nieuwe uitgebracht maar dat is in gel vorm en zonder lidocaine. Mocht het bij jou in de winkel liggen, let me know please! 🥰

5 maanden geleden

Reactie op JuffrouwPoets

Ik wil morgen wel even bij de AH kijken.. hier hadden ze ze een maand geled ...
Ah als dat zou kunnen, heeel graag!!

5 maanden geleden

Volgens mij zijn de druppels vervangen voor gel. Ik zocht me ook suf naar die druppels. Uiteindelijk gewoon de gel gehaald en werkt perfect!

5 maanden geleden

Ik weet niet waar je woont, maar Die Grenze verkoopt ze nog.

5 maanden geleden

Reactie op baby082024

Ik weet niet waar je woont, maar Die Grenze verkoopt ze nog.
Ik woon in Zoetermeer, ik ken Die Grenze niet 🙈

5 maanden geleden

Ik heb een bijna vol flesje voor je :-) Wij wonen in Didam (omgeving Arnhem)

5 maanden geleden

Hier zijn ook de druppels vervangen voor gel

5 maanden geleden

Hier gebruikte we ze ook. Ik las ergens een artikel dat er bijwerkingen waren gemeld en daarom niet verkrijgbaar, maar ik kan dat artikel nu niet meer vinden. Ik heb gelukkig nog een half flesje. Heeft iemand al ervaring met de gel? Werkt dat een beetje?

5 maanden geleden

Reactie op babyhuisman

Hier gebruikte we ze ook. Ik las ergens een artikel dat er bijwerkingen war ...
Oh joh echt! Ik las ook weer ergens dat de grondstoffen niet verkrijgbaar waren bij de leverancier. Nja in elk geval is het mooi zuur. 😳🤣 Ik heb 1 flesje kunnen scoren bij een Albert Heijn in een andere stad, flink wat rondgebeld. Nu maar zuinig doen 🙈