21 Reacties
5 maanden geleden
Zag toevallig deze. Is nieuw. Maar misschien werkt het net zo goed en heb je er wat aan.
https://www.bol.com/nl/nl/p/dentinox-gel-tandenverzoring-voor-doorkomende-tandjes-bij-baby-s-verzorgt-en-beschermt-gevoelig-tandvlees-ondersteunt-de-mondflora-zachte-aangename-gel-met-kamillesmaak-vrij-van-alcohol-suikers-gluten-en-lactose-100-vegan-10g/9300000226409403/?bltgh=4fb633a4-de48-4465-825e-a4d7700b5cc5.ProductList_Middle.1.ProductImage&cid=1752261051287-1677826956662
5 maanden geleden
Ik liep tegen het zelfde probleem aan maar nu de detinox gel in een tubetje dat heeft hier het zelfde effect
5 maanden geleden
Ik wil morgen wel even bij de AH kijken.. hier hadden ze ze een maand geleden nog gewoon
5 maanden geleden
Reactie op Belle1988
Heb hier ook nog vorige week gezien in de Kruidvat.. wil wel voor je kijken ...
Oh wat fijn.. hier echt helemaal nergens.. Online wordt aangegeven ivm leveringsproblemen maar ik heb het idee omdat er lidocaine zit. Dentinox heeft namelijk een nieuwe uitgebracht maar dat is in gel vorm en zonder lidocaine. Mocht het bij jou in de winkel liggen, let me know please! 🥰
5 maanden geleden
Ik heb een bijna vol flesje voor je :-) Wij wonen in Didam (omgeving Arnhem)
5 maanden geleden
Hier gebruikte we ze ook. Ik las ergens een artikel dat er bijwerkingen waren gemeld en daarom niet verkrijgbaar, maar ik kan dat artikel nu niet meer vinden. Ik heb gelukkig nog een half flesje. Heeft iemand al ervaring met de gel? Werkt dat een beetje?
5 maanden geleden
Reactie op babyhuisman
Hier gebruikte we ze ook. Ik las ergens een artikel dat er bijwerkingen war ...
Oh joh echt! Ik las ook weer ergens dat de grondstoffen niet verkrijgbaar waren bij de leverancier. Nja in elk geval is het mooi zuur. 😳🤣 Ik heb 1 flesje kunnen scoren bij een Albert Heijn in een andere stad, flink wat rondgebeld. Nu maar zuinig doen 🙈