28 Reacties

vorig jaar

Eerste 41+6 geboren 41+4 gestart met inlleiding Tweede 40+6 geboren, 40+4 gestart met inleiding Derde vandaag uitgerekend. Ik ga maar weer uit van een inleiding😅

vorig jaar

Eerste met 36.5 door breken vliezen. 2e 36.3 door breken vliezen en 3e 36.3 door breken vliezen en 7 min verschil met de tijd van de tweede haha. Dus die bevallen was echt bijna precies vergelijkbaar. 1e duurde 5 uurtjes. 2e 10 min en 3e drie kwartier vanaf de eerste wee 🙈

vorig jaar

1e spontaan met 39 weken 7uur en 26 min. 2e ingeleid met 39 weken met 39+1 vliezen gebroken en geboren met 39+1, 5uur en 9 minuten Vandaag 38+1 en ze gaan nu zo me vliezen breken. Dus als goed is vandaag ons kleine mannetje in de armen

vorig jaar

O ik ben ook heel benieuwd hoe het bij de rest gaat. Ik ben van mijn oudste spontaan bevallen met 38+3. Begon met vliezen breken om half 4 in de ochtend en hij is in de middag om half 6 thuis geboren. Mijn dochter is spontaan geboren met 39+4. Het begon met weeën rond 10 uur in de ochtend (heel onregematig) om 2 uur om de 8 minuten en toen volle bak weeënstorm. Half 4 was ze er (in de middag). Vandaag heb ik het termijn 39+4 van mijn dochter bereikt en had toch stiekem wel gehoopt dat deze dame er ook al zou zijn. Hoop niet dat ze nog een week langer blijft zitten😅. We zijn er wel klaar voor en klaar mee🙈

vorig jaar

Mijn eerste bevalling duurde 16u precies 40w, tweede bevalling duurde 45min met 39,2w en nu 39,1 w zwanger! Zo benieuwd wanneer dit mannetje komt. 🩵 heel veel voorweeën en ook echt overal, benen, buik en rug.. alleen zet t niet door helaas.

vorig jaar

Reactie op irispultrum

Mijn eerste bevalling duurde 16u precies 40w, tweede bevalling duurde 45mi ...
Heel herkenbaar van die voorweeën. Heb je er al lang last van? Ik inmiddels al meerdere nachten vanaf vorige week zaterdag😭, maar nog geen baby

vorig jaar

1e 40+6 en twee nachten niet geslapen 2e 40 de helft 3e ? Ben nu 39+4

vorig jaar

Reactie op Jootjek

Heel herkenbaar van die voorweeën. Heb je er al lang last van? Ik inmiddels ...
Ja vanaf ongeveer week 37 al.. vorige week getoucheerd omdat ik dus wou weten of er al wat gebeurd wat ivm de voorweeën, de baarmoedermond was al verweekt maar verder niet ontsluiting etc dus we wachten het af.

vorig jaar

Eerste 38 weken spontaan Tweede 31 weken spontaan Derde nu 39.2 ..

vorig jaar

De eerste met 34+4 🩷 de tweede precies met 40 weken 💙 Nu 39+4 zwanger ben heel benieuwd wanneer de derde zich meld, ben wel klaar met de dikke buik met een kleuter en peuter in huis 🙈

vorig jaar

Hoe gaat het inmiddels met jullie?😊 Erg interessant om te lezen allemaal! Hier inmiddels 39+5… had stiekem verwacht dat de kleine zich wel al wat aan zou dienen haha na de eerste 37+3 en tweede 39+0🙈

vorig jaar

1e met 40 weken precies 2e met 41+5 ingeleid vanwege termijn 3e met 41+6 ingeleid vanwege termijn Tweede en derde bevalling waren top qua duur en persen...ontsluitinfsfase 4 uren ong. En persen 4 min en 2 min bij de laatste

vorig jaar

1e spontaan met 36+6 2e spontaan met 36+4 3e spontaan met 36+6 1e bevalling was pittig. Herstel duurde ook lang(er) door bloedverlies en pittige bevalling. Laatste 2 bevallingen waren vergelijkbaar met elkaar. Gingen allebei vrij snel en herstel gaat goed!

VRIEND

vorig jaar

1e met 40 weken precies, wel ingeleid ivm medische redenen bij 39.6 (enkel ballon) 2e met 40+2 en wederom ingeleid (enkel ballon) op eigen verzoek. 3e met 40+1 spontaan begonnen met weeën en super snel gegaan.

vorig jaar

1e met 36+5 2e met exact 40 weken 3e nu morgen 41 weken Het zegt ook allemaal helemaal niets blijkt weer (zat vanaf 36+5 startklaar 🙈) 🤣

vorig jaar

Hier 3x ingeleid 1e bij 38+5 of 39+5 (wisten de uitgerekende datum niet precies) duurde 9 uur 2e bij 38+3 duurde 6 uur 3e bij 38+0 duurde 11 uur

vorig jaar

1e was 39.4 begon met gebroken vliezen; totaal duurde deze bevalling 7 uur 2e was met 40.6 gestript; begon met weeën en duurde 1,5 uur 3e was met 40.1 Gestript; begon met weeën en duurde ook 1,5 uur

vorig jaar

1ste spontaan met 38+3 2e spontaan met 30+6 3e spontaan met 40+0

vorig jaar

1e met 38+3 (vliezen braken) 2e met 39+4 (start met weeën) 3e op de uitgerekende datum! Nu genieten van onze kinderen! 🥰

vorig jaar

1e: 39+4 (inleiding) 2e: 40+5 3e: 41+1 (strippen)